Pc>>>>> tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

tbakker1

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2009
Berichten
12
Beste Mensen,

op het moment heeft het bedrijf waar ik voor werk 2 LCD schermen (http://www.beslist.nl/elektronica/d0000194011/Samsung_LE37M87.html) aangesloten op een computer. Door middel van het programma vcn vieuwer regelen we wat er op de schermen draaid.Op het moment loopt er allen een VGA kabel naar de schermen toe en daarom is er geen geluid. nu vroeg mijn baas hoe we dit op kunnen lossen mijn gedachte op het moment is dit http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11536 zou dit werken ?


Met vriendlijke groeten,
T. Bakker
 
het enige probleem is dat de afstand ongveer 15/20 m is en ik kan op google geen stereo geluid kabel 3,5 mm jack vinden van die lengte.
Heeft iemand meschien een website waar ik zo iets zou kunnen vinden ?

Alvast bedankt,

T. Bakker
 
Laatst bewerkt:
Is HDMI geen goede optie ?

Als je HDMI op de computer hebt , dan doe je er gewoon een HDMI kabel tussen. Dat is beeld + geluid.
 
het probleem met die oplossing is dat de kabels aan de tv's zijn vast gemonteerd en het zou een hoop elende bespaaren als we gewoon een geluidskabel trekken
 
Vast gemonteerd ? Kun je 'm niet gewoon losdraaien :p

Ik heb laatst ook een PC met TV aangesloten alleen dat ging via S-Video .
Ik heb geen idee hoe dat met VGA moet , maar mij lijkt de beste oplossing HDMI. ( tenzij het echt heel veel ellende is )
 
oke stell dat we het op deze manier doen zoude we dan niet een converter moeten aanschaffen van VGA naar HDMI ?
en denk je dat de HDMI kabel de 15/20 m kan overbruggen ?

Alvast bedankt,
T bakker
 
Laatst bewerkt:
Er moet een HDMI poort op je videokaart zitten die ook geluid kan doorsturen. En volgens mij kan HDMI wel 15/20 m overbruggen.
 
Bij onze sharp is dat wel het geval ik zou de gebruiksaanwijzing lezen en dan weet je wat je nodig hebt voor geluid bij een vga kabel. En in welke input dat ie moet.

Groetjes,

Yannick Nelemans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan