Misschien vreemde vraag over nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

KAS

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2004
Berichten
154
Ik heb altijd met nero 7 kunnen branden van video ts.
Maar ik weet niet wat ik gedaan heb of welk venster ik gesloten heb, ik mis het venster waaruit je de bestanden kan slepen naar het brand-venster.
Ik krijg wel aan de linkerkant de video- en audio ts te zien, en kan met de rechtermuisknop dan op bestanden toevoegen drukken, maar ik krijg bij het branden dat de testnorm dvd bestanden is mislukt.
Ik gebruik de maxell dvd+rdl 8,5gb.
Hiervoor heb ik wel video tsbestanden kunne branden zonder problemen.

Nero heb ik al verwijderd en opnieuw terug gezet, maar ik blijf dit venster missen en hij doet het nog steeds niet.
Is het een mogelijkheid om nero 7 te verwijderen, daarna wise registry cleaner, daarna defragmenteren en opnieuw nero erop te zetten zodat deze weer terug komt zoals ik hem eerst had.

Wie kan mij hiermee helpen (ik heb nog een hoop te branden).

Kas
 
Ben zelf niet meer zo'n nero fan, volgens mij moet je bij beeldmenu ergens je verkenner aanklikken, dan heb je de 2 vensters die jij waarschijnlijk bedoeld.
 
ik neem aan dat je nero Burning Rom bedoelt en dat je daar de bestands browser van kwijt bent.
--dit is een tree size verkenner--

zo ja, heel simpel
je hebt in de werkbalk een vakje waar je je brander selecteerd >> hier links naast staat een geel icoontje dat een mapje voor moet stellen (volgens mij is het een mapje met daaraan vast een flesje)
klik die maar eens aan.

heb je die werkbalk niet?? klik dan op menu beeld >> werkbalken

25-10-2009 23-33-01.png
 
Heb hem er weer bij staan, was inderdaad de browser.
Bedankt voor de reakties.
Het branden gaat nog steeds niet, backup- en ifo bestand zijn niet gelijk (misschien kan ik backup kopieren en er een ifo van maken in de zelfde map??).
En een andere video ts is ook al mislukt met branden dus misschien tijd om over te stappen op een ander brandprg.

Jackall, wat voor programma gebruik jij tegenwoordig?
 
Ik gebruik het gratis en uitstekende BurnAware, gewoon de Freeware versie.

Werkt super, is ook in het Nederlands en doet wat het moet doen, BRANDEN, zonder alle onnodige extra's die Nero tegenwoordig heeft!

http://www.burnaware.com/downloads.html
 
Wat je ook kunt doen is een oudere versie ergens vandaan halen dan zit je zonder all die extra nieuwe dingen
 
Wat je ook kunt doen is een oudere versie ergens vandaan halen dan zit je zonder all die extra nieuwe dingen

Ja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan???

je gaat toch geen oude gekraakte Nero versie installeren als een een veel beter en splinternieuw gratis alternatief is?
 
Jackall, wat voor programma gebruik jij tegenwoordig?

Ik gebruik hiervoor imgtoolburn, maakt wel gebruik van de nero engine, heb dus een extreem kale nero installatie ernaast. Voor het branden van images maak ik gebruik van imgburn.
Beide zijn gratis, snel en eenvoudig in gebruik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan