in youtube filmpjes heb je soms stukjes film maar waar krijg ik die?

Status
Niet open voor verdere reacties.

feyetommie200x

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2009
Berichten
14
in youtube filmpjes heb je soms stukjes film maar waar krijg ik die? want dan kijk je en ik wil er ook een maken maar ik mis die stukjes voor een goed filmpje dus please geef andwoord
 
?!

Filmpjes met stukjes film?

Een film is een film, opgebouwd uit bewegende beelden. Geen idee wat jij bedoelt met stukjes film in een film.

Wat wil je nou maken?
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je Hypercam om filmpjes op je PC optenemen?
Of die begintekst en effecten? als je dat bedoeld? dan kan dat met Windows Movie Maker.
 
nee

nee ik bedoel zeg maar als je naar top tien voetballers filmpjes kijkt op youtube dan zie je alle acties weet je wel die bedoel ik hoe krijg je die ps. ik gebruik windows movie maker al
 
Nogmaals, wat wil je precies doen?

Je bent totaal niet duidelijk in wat je van ons wilt weten.

Wat bedoel je bijvoorbeeld met ps? Per stuk?

Probeer je vraag nog eens goed en duidelijk te formuleren.
 
oke

oke zeg maar type eens op youtube in my best football players top 10 dan krijg je een filmpje maar dan zie je soms de goals die ze maken in dat filmpje en met ps bedooel ik ps. je weet wel in een brief en ps. zoiets maar het is latijns dus weet niet waar het ook alweer afkorting van is maar een soort bijlage
 
Ik moet het in ieder geval opgeven, heb werkelijk nog steeds geen idee wat je nou wilt.

En wat je met die ps bedoelt is me ook totaal niet duidelijk.

Ben benieuwd of er iemand anders is die wel weet wat je bedoelt.
 
Bedoel je met actie's trucjes van de voetbal spelers?
dat zijn gewoon foto's?
Of wil je een filmpje in een filmpje?:confused::confused::confused:
 
Geweldig, wat een topic is dit. :thumb:
Volgens mij bedoelt TS om zelf allerlei filmfragmentjes tot een nieuw filmpje samen te voegen, een soort collage van beste doelpunten te maken, of zoiets.
 
het eerste resultaat dat ik krijg is:
http://www.youtube.com/watch?v=vcDueMCkdIk
(je kan natuurlijk ook gewoon zelf een link neer zetten)

een text
een foto
een stukje film
-- met daaronder muziek

bedoel je dit ??
die PS mag je nog een keer proberen uit te leggen

--postscriptum (Latijn, "naschrift") = dus een stukje onder een brief

gr Turn

ps ik ben vergeten te vertellen dat ik zondag vrij ben.
 
oke

nou inderdaad doelpunt complicaties zulke bedoel ik weet je wel en met ps bedoel ik dat latijnse oneraan een brief posticum aleen wwar die s voor staat weet ik niet oh en waarom zeg je ts? waar staat ts voor?
 
Dat kan je gewoon simpel maken met Windows Moviemaker...
Als je weet hoe het werkt :L
 
nou inderdaad doelpunt complicaties zulke bedoel ik weet je wel en met ps bedoel ik dat latijnse oneraan een brief posticum aleen wwar die s voor staat weet ik niet oh en waarom zeg je ts? waar staat ts voor?

doe dan gewoon even knippen en plakken!
de s staat dus voor scriptum, PostScriptum
maar nu weten we nog steeds niet wat je met die ps bedoelt

en ts staat voor topic starter , jij dus.
 
oke

nou kijk posticum strictum dat bedoel ik dat latijnse wat in nette briefen onderaan word gezet zoals ps. ik ben om 9 uur thuis of ps. dat denk ik ook

maar goe kijk ik gebruik windows movie maker al maar daar krijg ik aleen plaatjes voor nou ik wil de acties filmen voor mijn top tien voetbal spelers filmpjes op youtube maar waar krijg ik die acties die je erin ziet? ik gebruik camstudio en hypercam al maar op eredivisie live filmpjes word het aleen maar zwart dus waar haal ik die acties vandaan die je er dan in ziet
 
33642556-aa9e-4737-8c1c-db03c661f850_1218321579141-Ajax-IntHuntelaar_GVH2693.jpg

Zo 1?
Tik gewoon op deze website : http://images.google.nl/images?gbv=2&hl=nl&sa=1&q=huntelaar+actie&aq=f&oq=&start=0

Dit in: Naam van spelen Actie Bijv: (HUNTELAAR ACTIE)
 
oke

je snapt me niet......trouwens WAAROM HUNTELAAR IN EEN AJAX PAK IK VERAFSCHUW HEM:mad::mad::mad: maar ik bedoel acties die geflimd zijn geen plaatjes
 
oke

oke kijk dat is beter bij heerenveen:thumb:ben feyenoord,fc groningen, sc heerenveen en voor liverpool maar Vdownloader gwn via google downloaden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan