Een video ts bestand branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

BEAT

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2001
Berichten
490
Ik wil een video ts bestand branden van 7,73 gb.
Hoe en met welk prg kan dat het beste?
 
Gewoon met nero "dvd9"kiezen. Wel zul je dan een dvd van 8 gb moeten hebben.
 
decrypten is het verwijderen van de beveiliging van een dvd.
het kleiner maken van de dvd heet comprimeren of shrinken.

als je shrink gaat gebruiken is het verstandig zoveel mogelijk extra's van de dvd weg te laten.
hoe meer extra's hoe meer je moet shrinken, teveel shrink ziet er niet meet uit (blokkerig beeld)
als het een lange film is en/of je haalt geen extra's weg kan je eens denken over decrypten,
deze haalt de hele film uit elkaar, comprimeerd en bouwd weer op
kost meer tijd is moeilijker maar het resultaalt is veeeel beter.
 
Ik zou ook shrink aanraden.
Zoals hierboven al staat kun je alles aanvinken wat je wel en niet op je dvd wilt branden. Alle talen en buitenlandse ondertitelingen kun je weglaten. Ideaal.

Ik heb onlangs dvdshrink gedownload maar moest dat wel betalen.
Ik moet een sms sturen en ontving er daatna 4. In de 4e stond de toegangscode.
Bij elkaar kostte dit € 6,- maar goed het werkt perfect!

Je moet eerst schijf of bestand openen, dan komt heel de inhoud in beeld en kun je vinkjes weghalen met wat je er niet op wilt hebben en dan klikje op "backup" Dan vraagt 'ie of je een TS-video en ts-audio map wilt, klik ja, en klik bij "bladeren" welke map je wilt. Ok en na ongeveer 10 minuten is de film klaar voor een gewone 4.7 DVD :thumb:
 
Ik zou ook shrink aanraden.
Zoals hierboven al staat kun je alles aanvinken wat je wel en niet op je dvd wilt branden. Alle talen en buitenlandse ondertitelingen kun je weglaten. Ideaal.

Ik heb onlangs dvdshrink gedownload maar moest dat wel betalen.
Ik moet een sms sturen en ontving er daatna 4. In de 4e stond de toegangscode.
Bij elkaar kostte dit € 6,- maar goed het werkt perfect!

Je moet eerst schijf of bestand openen, dan komt heel de inhoud in beeld en kun je vinkjes weghalen met wat je er niet op wilt hebben en dan klikje op "backup" Dan vraagt 'ie of je een TS-video en ts-audio map wilt, klik ja, en klik bij "bladeren" welke map je wilt. Ok en na ongeveer 10 minuten is de film klaar voor een gewone 4.7 DVD :thumb:[/QUOTE

dvd shrink is idd. een fijn programma! Maar ik ben bang dat je opgelicht bent:(

Dvd shrink kun je hier namelijk gratis downloaden
 
Ik zou ook shrink aanraden.
Zoals hierboven al staat kun je alles aanvinken wat je wel en niet op je dvd wilt branden. Alle talen en buitenlandse ondertitelingen kun je weglaten. Ideaal.

Ik heb onlangs dvdshrink gedownload maar moest dat wel betalen.
Ik moet een sms sturen en ontving er daatna 4. In de 4e stond de toegangscode.
Bij elkaar kostte dit € 6,- maar goed het werkt perfect!

Je moet eerst schijf of bestand openen, dan komt heel de inhoud in beeld en kun je vinkjes weghalen met wat je er niet op wilt hebben en dan klikje op "backup" Dan vraagt 'ie of je een TS-video en ts-audio map wilt, klik ja, en klik bij "bladeren" welke map je wilt. Ok en na ongeveer 10 minuten is de film klaar voor een gewone 4.7 DVD :thumb:[/QUOTE

dvd shrink is idd. een fijn programma! Maar ik ben bang dat je opgelicht bent:(

Dvd shrink kun je hier namelijk gratis downloaden

Als ik op je link klikt kan ik inderdaad Shrink downloaden,maar ook betalen!
1,30 of 1,89 of doe ik iets verkeerd?
 
Je moet helemaal naar beneden scrollen en dan die in een groene balk staat downloaden. Deze is gratis! heb ik hem zelf ook van.

Hier kun je hem ook gratis downloaden. Er staan nog meer mooie proggies bij:thumb:
 
Je moet helemaal naar beneden scrollen en dan die in een groene balk staat downloaden. Deze is gratis! heb ik hem zelf ook van.

Hier kun je hem ook gratis downloaden. Er staan nog meer mooie proggies bij:thumb:

Okee,dat is gelukt.
Kan alleen geen wijs uit worden hoe ik nu een concertfilm moet shrinken voor een 4,7 dvd en dan branden?
 
Mooi zo!:thumb:

Meestal zijn zulke dingen gewoon met google op te zoeken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan