ULead VideoStudio 11 plus

Status
Niet open voor verdere reacties.

visualsander

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2000
Berichten
72
Hoi,

Ik heb sinds kort UVS11 Plus aangeschaft. (Reden was dat ik Pinnacle niet op Win7 werkend kreeg:mad:)

Anyways hier is mijn vraag:
Hoe kan ik in UVS11Plus mijn project op de harde schijf opslaan als echte DVD?
Ik krijg het niet gevonden en in de handleiding vind ik het ook niet.

Ik heb geen DVD brander in deze laptop dus wil ik, net zoals dat in Pinnacle kan, de DVD niet rechtstreeks branden maar laten wegschrijven naar de harde schijf.

Om aan alle onzekerheid een eind te maken. Het uiteindelijke resultaat zijn dus 2 DVD folders:
AUDIO_TS
VIDEO_TS (Met hierin dus de IFO en VOB files enzow)

Alvast bedankt he!!!!!!

VisualSander~out
 
Hoi,

Ik heb sinds kort UVS11 Plus aangeschaft. (Reden was dat ik Pinnacle niet op Win7 werkend kreeg:mad:)

Anyways hier is mijn vraag:
Hoe kan ik in UVS11Plus mijn project op de harde schijf opslaan als echte DVD?
Ik krijg het niet gevonden en in de handleiding vind ik het ook niet.

Ik heb geen DVD brander in deze laptop dus wil ik, net zoals dat in Pinnacle kan, de DVD niet rechtstreeks branden maar laten wegschrijven naar de harde schijf.

Om aan alle onzekerheid een eind te maken. Het uiteindelijke resultaat zijn dus 2 DVD folders:
AUDIO_TS
VIDEO_TS (Met hierin dus de IFO en VOB files enzow)

Alvast bedankt he!!!!!!

VisualSander~out

Dit is met Videostudio ook mogelijk:thumb:
Als je je video afhebt, druk je op share(zo ver was je zelf ook nog wel gekomen denk ik),kies daar voor create disc,kies dvd,zet alle bestanden erin die in de map moeten komen, kies een leuk menutje, en bij de discburner, klik je op het knopje om het menu uittevouwen. Haal het vinkje voor create disc weg en zet een vinkje voor create dvd folders. En tadaa:thumb: de dvd folder wordt aangemaakt;) Zie bijlage voor details.:D
 

Bijlagen

  • discburning.JPG
    discburning.JPG
    81,4 KB · Weergaven: 65
Hoi Arne,

Bedankt voor je duidelijke antwoord. Waarschijnlijk bevestigd je antwoord mijn vermoeden al....nl dat er wat mis is met mijn installatie :eek:

Waarom?

Nou het volgende:
Ik kies eerst DISK MAKEN (nederlandse versie...)
Daarna kies ik DVD (Vakje 1)
Dan kom ik in een menu waar ik iets met menus kan doen en linksonder staat er half half een knopje VOLGENDE (Vakje 2)
Daarna kom ik in scherm waar ik een menu kan toevoegen (vakje 3). Ook daar staat links onderin weer zo'n half knopje maar daarna kom ik dus niet meer verder?!

Ik neem aan dat er wat 'vernacheld' :D is.

Thnx
 

Bijlagen

  • Ulead.jpg
    Ulead.jpg
    95,6 KB · Weergaven: 62
Oke,vreemd....
ik denk eigenlijk toch dat er wat fout is gegaan, en dat het niet aan je installatie ligt.
Ik hoop morgen tijd te hebben om een videotutorial-etje te maken, zodat het misschien wat duidelijker is, misschien dat je wel een foutje maakt.
enige punt , en dat was ik vergeten te melden, ik heb een engelstalige versie, maar daarmee gaat het ook wel lukken geloof ik:thumb:(dat men snapt wat ik aanklik)
 
Oke,vreemd....
ik denk eigenlijk toch dat er wat fout is gegaan, en dat het niet aan je installatie ligt.
Ik hoop morgen tijd te hebben om een videotutorial-etje te maken, zodat het misschien wat duidelijker is, misschien dat je wel een foutje maakt.
enige punt , en dat was ik vergeten te melden, ik heb een engelstalige versie, maar daarmee gaat het ook wel lukken geloof ik:thumb:(dat men snapt wat ik aanklik)

Dat zou fantastisch zijn als je dit kunt doen en heel wat meer dan ik zou durven vragen.
Dat het engels is maakt mij niet uit.
 
gisteren geen tijd gehad,sorry. ik denk dat het van het weekend wel gaat lukken, maar op dit moment ben ik druk met school.....:(
 
zelfde probleem

Beste Mensen,

Ik heb hetzelfde probleem, na de pagina met de afstand bediening kan je op volgende drukken en dan zou er een programma moeten openen om de dvd op je hardeschijf te zetten, er wordt helemaal niets opgestart!

Op mijn oude computer draaide ie altijd goed, heb hem nu op een nieuwe comp gezet met dezelfde xp als mijn oude comp maar hij heeft geen zin om het dvd maak programmaatje op te starten.

dus ik ben erg benieuwd wie de oplossing kan aanleveren

Bij voorbaat dank
 
al geprobeerd opnieuw te installeren? is misschien voor beide handig.... sorry, nog geen filmpje gemaakt:eek:
 
ulead

Beste Arnens,

al meerdere keren geherinstalleerd, daar ligt het niet aan!
heb alle opties in het programma geprobeerd maar niets werkt.
Ik ben bang dat er een bitje verkeerd is gevallen of blijft hangen.

Ik weet het niet meer

groet

g.t.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan