DVD shrink 3.2 Wie kan helpen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miranda00

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
Berichten
30
Beste mensen,
Ik heb hier een beveiligde dvd die ik wil branden op een andere schijf. Via internet zag ik dat men dat kan doen met dvd shrink 3.2 in combinatie met Nero. Alles gaat goed tot het moment van branden. Als je 'main movie' aanklikt en vervolgens 'backup' komt er een scherm: 'Select backup target' Ik kan hier kiezen tussen Iso Image file en Harddisk folder. Maar geen D:/ (en het Nero programma kan ik ook niet selecteren?) Wie weet hoe ik hier een normale dvd van moet maken?? Ik heb dit namelijk nog nooit eerder gedaan! Alvast bedankt!!
 
Als je kiest voor hd folder, kan je een map selecteren waar de kant en klare dvd bestanden komen te staan na het rippen(dit kan ook een andere partitite zijn).
Zelf doe ik bv. C:\Complete-dvd\dvdtitel, zo hou ik alle dvd's bij elkaar in submappen naar de titel van de dvd.
Vanuit die map(pen) kan je deze bestanden gebruiken om te branden met nero.
 
Als je kiest voor hd folder, kan je een map selecteren waar de kant en klare dvd bestanden komen te staan na het rippen(dit kan ook een andere partitite zijn).
Zelf doe ik bv. C:\Complete-dvd\dvdtitel, zo hou ik alle dvd's bij elkaar in submappen naar de titel van de dvd.
Vanuit die map(pen) kan je deze bestanden gebruiken om te branden met nero.

Hallo, Dank voor je bericht. Ik heb de bestanden met nero gebrand op een dvd. Als ik die in de pc doe speelt ie de dvd niet af (zoals met de originele dvd) Er komt dezelfde map als die op de harde schijf staat en als ik 'm open zie ik allemaal icoontjes met VTS_01 t/m 20. Heb ik daar dan wat verkeerd gedaan?
Hopelijk heb je nog een advies voor me!
Bedankt.
 
Dan heb je de dvd gebrand als data dvd.
Selecteer in nero de optie videodvd maken, en gebruik dan die zelfde bestanden die je met dvdshrink hebt gemaakt. Dan gaat het wel goed komen.
 
Dan heb je de dvd gebrand als data dvd.
Selecteer in nero de optie videodvd maken, en gebruik dan die zelfde bestanden die je met dvdshrink hebt gemaakt. Dan gaat het wel goed komen.

Bedankt voor je advies. Het is opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan