op d.v.d. branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

suffie

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2006
Berichten
161
Daar ik een film in moviemaker met muziek heb gemaakt het is een mswmm project maar helaas ik kan hem niet branden op d.v.d ik heb nero express essentials se. hoe kan ik dit oplossen? heb veel tijd aan m,n film besteed. help me a.u.b.
b.v.d. gr.suffie:confused:
 
Het punt is dat Moviemaker het bestand opslaat als wmv. Dus je zult je eindresultaat eerst moeten converteren naar dvd formaat! Dit kan met een converter.
 
d.v.d branden

hallo
hoe moet ik converteren,? heb al wat geprobeert
maar krijg de film die ik met moviemaker heb gemaakt
niet geconverteerd ik heb nu nero 9 gedownload, en dacht dat deze versie tevens converteerd maar helaas
niet hoe krijg ik de film op d.v.d help me a.u.b.
groetjes suffie
 
Welk besturingssysteem gebruik je?

Met vista kan het namelijk met dvdmaker. Met xp kan het niet en zul je het met een alternatieve converter moeten doen.

Deze is gratis: http://fileforum.betanews.com/download/Avi2Dvd/1108095619/1 (klik rechts op download now)

Of winavi. Is ook een goede converter. Deze kun je hier downloaden. Deze is makkelijker in gebruik, en veelzijdiger.
 
Laatst bewerkt:
d.v.d branden

hallo
ik werk met vista
winavi gedownload werkt niet krijg project er niet in.
in windows movie film publiceren werkt tot het scherm
opslaan computer-d.v.d enz. maar dan kom ik niet verder scherm te groot kan niet onderin aanklikken hoe verklein ik dat? met windows d.v.d. maker lukt ook niet krijg het bericht kan d.v.d. niet maken niet nader omschreven fout .wat nu?
gr. suffie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan