Help, geen geluid!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rocket09

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2009
Berichten
3
Ik heb zojuist Windows (XP) opnieuw geïnstalleerd, en ik ben me geluid kwijt!:eek: Ik dacht gewoon de drivers installeren of windows updaten. Ik heb via apparaatbeheer het stuurprogramma geïnstalleerd, en volgens mijn computer werkt alles nu "correct". Ik kan geen enkel probleem vinden, behalve dat mijn geluid het nog steeds niet doet! :confused:(En ja, de stekker zit erin, doublechecked - en de speakers zijn niet stuk:rolleyes:)

Ik heb werkelijk van alles geprobeerd, is er iemand die nóg een idee heeft?


Geluidskaart : Creative EMU10K2 Audigy Audio Processor
Het stuurprogramma dat Windows update heeft gevonden en geïnstalleerd is van SB Live!
 
Laatst bewerkt:
SB audigy heeft zijn eigen drivers nodig
kijk op de site van creative
 
Je moet naar deze computer gaan dan rechtermuisknop>eigenschappen>hardware>apparaatbeheer en dan bij besturing van geluid moet je kijken waar een vraagteken bij staat. rechtermuisknop op de ene met een vraagteken erop, klik dan op stuurprogramma bijwerken.
Succes.
 
Je moet naar deze computer gaan dan rechtermuisknop>eigenschappen>hardware>apparaatbeheer en dan bij besturing van geluid moet je kijken waar een vraagteken bij staat. rechtermuisknop op de ene met een vraagteken erop, klik dan op stuurprogramma bijwerken.
Succes.

Dat heb ik gedaan, maar toen het stuurprogramma er eenmaal opzat en alles in orde leek te zijn, kwam er nog steeds geen geluid uit..
 
SB audigy heeft zijn eigen drivers nodig
kijk op de site van creative

Ook al geprobeerd! Erg vreemd, elke keer als er bij de setup staat dat ie mijn stuurprogramma's aan het bijwerken is loopt hij vast. 'Dit kan enkele minuten duren', maar 5 uur later is hij nog steeds bezig:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan