geen geluid na verwijderen sigmatel wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bebe

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2009
Berichten
8
Goedenavond, ik hoop dat iemand me kan helpen per abuis heb ik sigmatel verwijderd om meer ruimte te creeeren op miijn c schrijf. Nu heb ik geen geluid meer en als ik het via internet opnieuw probeer te installeren lukt dat niet omdat ze een chip niet herkennen ook is het niet mogelijk om via een hulp programma van windows het verewijderen ongedaan te maken. Ik heb een windows xp dell computer. Wie weet wat ik kan doen bij voorbaat dank, bebe.
 
Systeemherstel proberen ?

Neem een datum van voor het verwijderen.
 
Wat voor dell heb je en welke driver van internet heb je geprobeerd, die van Sigmatel of die van Dell indien je die van sigmatel hebt gep[robeerd, ga naar Dell.nl en haal daar de driver op
 
bedankt voor de snelle reacties, helaas kan ik geen systeemherstel uitvoeren om dat ik minder dan 200 mb vrije ruimte heb op mijn c schrijf en ik durf nu niks meer te wissen prullenbak en cdhksbestanden ofzo heb ik allemaal gewist. ik zie dat het via dell kan alleen moet ik dat een tag invoeren en ik heb deze computer gekregen van iemand dus heb geen aankoopbewijs en zie geen tag is er een manier om deze stap over te slaan alvast bedankt voor het reageren mvg bebe
 
WELKOM OP HELPMIJ....

Zit het tag stikkertje niet op de achterkant van de pc geplakt?
 
nee ik zie helmaal geen stickertje heb hem ook al een tijdje misschien heeft mijn zoontje hem eraf gepeuterd :( daar is hij heel goed in, vormt dit een probleem? heb deze computer gekregen van een ex en heb geen contact met hem dus hopelijk is er een andere manier

bebe
 
bij dell kun je op servicetag maar ook op type drivers ophalen

Welk type Dell machine heb je ?

optiplex/latitude/xps/studio
 
Ik heb een latitude d520 en hoe doe ik dat dan ik drukte op driver end an doorloop je een schama waarin hij erachter komt wat voor computer je hebt en dan vraagt hij om een service tag mvg bebe
 
Hi fantastisch dat lukt wel en ik zie sigmatel het enige probleem is dat hij aangeeft dat ik niet genoeg ruimte heb op mijn hard disk dat is denk ik mijn c schrijf ik heb 4 mb beschikbaar :shocked: maar ik durf er niks meer af te halen enig idee wat ik er aan kan doen al mijn fotos ed staan op mijn d schrijf en ik leeg altijd prullenbak. Maar beddankt voor de link zodra ik een manier heb gevonden voor het opruimen van mijn schrijf, schrijfopruiming heb ik ook net gedaan trouwens maar maakte niks uit.

BEBE
 
:cool: Bedankt voor alle tips kwam erachter dat ik 4 gb aan films had staan die heb ik dus verwijderd en vervolgens de link gebruikt nu heb ik weer geluid echt heel lief van jullkie bedankt voor jullie tijd en kunde. Klopt het dat ik nu niet meer via mijn toetstenbord mijn geluid harder en zachter kan zetten? Of moet ik dan wat inschakelen? Het geluid kan nu trouwens wel veel harder zal ik het icoontje aandruk dus echt bedankt groetjes

bebe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan