synchronisatieprogs werken niet onder windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack the ripper

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Berichten
4
Probleem: ik draaide altijd onder xp en dat ging prima, nou ben ik over gegaan op windows 7 ultimate, maar wat wil het geval, mijn synchronisatieprogramma's werken niet. (echosub, Submagic)
Krijg de .srt wel open , maar de .avi erin gooien ho maar, scherm blijft zwart!
Sld_codepack erin gegooid dus daar ligt het ook niet aan, denk ik.
Iemand een idee? kan geen film meer synchroniseren nu helaas:confused:

Bvd
 
niet compatibel

Nou ben er al achter je kan het vergeten met dat soort programma's in windows zeven, echosub ect noem maar op , ze zullen niet werken, niet compatibel
Bedankt voor antwoord ik zag het wel in mijn mail, maar hier stond het niet,,, vreemd
Ik denk dat ik maar een 2 de boot zet met xp waar ik dat progje dan maar in laat draaien:(
 
win 7 zou ook een compabiliteitsmodus moeten hebben in ultimate, die al geprobeerd ??
 
jah maar ze vergaten ff te vertellen dat dat alleen bij de pro en de ultimate zit, en dan nog je pc moet dan beschikken over virtualiteitshuppeltjepup (naam ff kwijt) en dat heeft mijn penthium 4 niet. je kan dat dan idd van internet downloaden, maar voor een hoop gebruikers zal die vlieger helaas niet opgaan
Ik begin het idee te krijgen dat w 7 ook heel wat problemen gaat krijgen net als vista destijds
Ik heb nu uit louter ellende maar een 2de boot gezet met xp en laat daar dan maar een subprogje draaien, totdat er een programmaatje komt dat met w 7 overweg kan.
Tis een rigorieuze aanpak, maar wat moet je:confused:
 
ps subsync kun je ook vergeten, zodra je daar een film in kiepert zegt ie dat ie niet meer werkt en sluit zichzelf af
Voor zover ik het kan bekijken is er gewoon geen subprogje dat met w7 overweg kan, maar bedankt anyway's
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan