Geen geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

David Axel

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2009
Berichten
34
Geen geluiden.

Ik weet niet wat ik (per ongeluk) verkeerd gedaan heb, maar ik heb geen geluid meer via mijn speakers. Wie weet wat dat zou kunnen zijn?
 
Misschien per ongeluk uitgezet tijdens een spelletje met een combinatie van de Fn toets en een andere F-toets.
 
Maar je plaatste het in de Office(Word) sectie.
 
Laatst bewerkt:
@huijb Ik zie bovenaan
Home > Helpmij.nl Forum > Multimedia > Geluidbewerking > Geen geluid
Ik zie niets over Office of heb ik wat gemist?
Misschien dat de vraag van TS beter op een andere plaats hoort maar kunnen jullie dat niet verzorgen?
@TS Gewoon op dezelfde knopcombinatie drukken en kijken of het geluid het weer doet, zie verhaaltje over Fn-toetsen.
http://computertotaal.nl/article/6922/handige-functies-onder-de-fn-toets.html
Klik ook eens op het luidsprekersymbooltje rechtsonderaan, misschien moet je ergens bij "Dempen" een vinkje weghalen. Je kan ook in het Apparaatbeheer kijken.
 
Laatst bewerkt:
@huijb Ik zie bovenaan
Home > Helpmij.nl Forum > Multimedia > Geluidbewerking > Geen geluid
Ik zie niets over Office of heb ik wat gemist?
Je heb gelijk, mijn bericht is iets aangepast. TS had het eerst in de Office sectie geplaatst van daaruit heb ik het verplaatst. Excuses voor de verwarring.
 
geen geluid

Ik weet niet wie deze reactie plaatste maar dat is geen antwoord op MIJN vraag. Heb trouwens helemaal geen laptop dus ook geen FN-toets.
david axel
 
Heb trouwens helemaal geen laptop dus ook geen FN-toets.
OK dat weten we dus,
Zet eerst even een herstelpunt terug van vóór het optreden van het mankement.
Geen resultaat? Klik dan eens op het luidsprekersymbooltje rechtsonderaan, misschien moet je ergens bij "Dempen" een vinkje weghalen. Je kan ook in het Apparaatbeheer kijken of je een geel teken ziet bij Besturing voor geluid, video en spelletjes.
 
Heb geen vinkje bij Dempen en ook geen geel vlaggetje bij Besturing voor geluid, video en spelletjes!
Wat mag het dan zijn??
DA:rolleyes:
 
Basale vraag, heb je de snoeren en stekkertjes van/naar de speakers gecontroleerd?
En je hebt GEEN herstelpunt teruggezet?
 
Very sorry!!

Basale vraag, heb je de snoeren en stekkertjes van/naar de speakers gecontroleerd?
En je hebt GEEN herstelpunt teruggezet?

Stekkers verkeerd teruggezet! Stom he?:evil:
Toch bedankt voor de tip. :thumb:
(75+-er):eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan