OPstarten windows xp duurt lang

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutch54

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2009
Berichten
7
Sinds kort duurt het zeker ruim 2 minuten voordat mijn ikons op het bureaublad geplaatst worden als het bureaublad is verschenen.
Ik heb windows opnieuw geinstalleerd en het was toen even over maar na 2 dagen was het weer zover, mogelijk door updates?
Hier heb ik nooit last van gehad, heeft iemand een idee?

Groet Theo
 
Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Download Ccleaner eens misschien als je die even laat draaien dat het al helpt en anders staat erbij ccleaner een kopje gereedschappen en daar staat opstarten onder en daar kan je kijken wat er allemaal opstart.

Modag
 
Sinds kort duurt het zeker ruim 2 minuten voordat mijn ikons op het bureaublad geplaatst worden als het bureaublad is verschenen.
Ik heb windows opnieuw geinstalleerd en het was toen even over maar na 2 dagen was het weer zover, mogelijk door updates?
Hier heb ik nooit last van gehad, heeft iemand een idee?

Groet Theo

Heb je uitroeptekens in de apparaatbeheer lijst ?
 
Heb je uitroeptekens in de apparaatbeheer lijst ?

Nee ik heb geen uitroeptekens in de apparaatbeheer lijst.

Ben er onder tussen wel achter wat mijn computer vertraagd.
Ik heb nl avg free erop staan nu versie 9.0, met bootup timer de tijd opgenomen.
Zonder AVG 67.968 sec en met AVG 144.500 sec.
Nu had ik met AVG free nooit deze problemen versie 8.0 maar sinds de upgrades naar 8.5 en 9.0 wel
Mischien dat ik een ander virus programma moet proberen.
Norton vind ik te zwaar, iemand een idee? of oplossing voor AVG?

groeten Theo
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Download Ccleaner eens misschien als je die even laat draaien dat het al helpt en anders staat erbij ccleaner een kopje gereedschappen en daar staat opstarten onder en daar kan je kijken wat er allemaal opstart.

Modag
ccleaner uitgevoerd geen resultaat, systeem teruggezet naar de installatie datum en daar vandaan gaan kontroleren op lange opstart tijd, probleem gevonden zie boven.
AVG free

groeten Theo
 
Laatst bewerkt:
Norton gaming edition is een goede!

of Nod32 4

Hallo,
Bedankt voor de info, ik heb nu norton gaming edition geinstalleerd bootup time 70.015 sec
Alleen moest ik Zonealarm verwijderen, ik gebruik dit program al jaren, moet ik nu een andere firewall installeren of is dit voldoende (norton)?

groeten theo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan