geluid via hdmi naar tv weg met windows7

Status
Niet open voor verdere reacties.

vldmr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2009
Berichten
3
Ik heb mijn tv aangesloten op mijn pc met een HDMI kabel. Via Vista ging dit perfect en zonder problemen. Ik heb nu echter Windows7 geinstaleerd en nu heb ik op de tv geen geluid meer. Wie kan mij hiermee verder helpen.
 
Ik heb nu de laatste drivers van de site van acer gehaald en nog steeds geen geluid op de tv. wat nu?
Ik heb een acer x1300. Help mij aub!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu de laatste drivers van de site van acer gehaald en nog steeds geen geluid op de tv. wat nu?
Ik heb een acer x1300. Help mij aub!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Probleem opgelost. Kwestie van even de juiste instelling vinden in Windows7.:thumb:
 
Kan je dan niet even vertellen wat je precies gedaan hebt? Ik heb het zelfde probleem en er zijn via Google nog veel meer van dezelfde problemen te vinden.
Ik heb alle drivers geïnstalleerd maar bij mij werkt het nog steeds niet. Misschien dat de juiste instellingen werken, maar ik heb geen idee welke. Dus het zou fijn zijn als je mij (en waarschijnlijk anderen) op weg zou kunnen helpen! :thumb:
 
Ik heb ook last van dit probleem. Ik heb niet erg veel verstand van drivers, dus weet niet wat daar mee bedoeld wordt.

Ik heb een (nieuwe) Compac laptop met windows 7 en een LG TV. Heb deze met elkaar "verbonden"...prachtig beeld, maar geen geluid. Heb in de instellingen gezocht maar niets kunnen vinden.

Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan