Remote Desktop (Win XP Media Center SP2)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mitch013

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2009
Berichten
2
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag zojuist mijn zelf gebouwde pc opnieuw geinstalleerd omdat deze totaal gecrashed was door een virus. Nu werkt alleen mijn remote desktop tussen mijn laptop en pc niet meer. Dit heb ik tevens voor de herinstallatie ook al vaak zat gebruikt.

Wat heb ik al nagekeken:
+ Computer -->> Eingenschappen -->> Verbinding van Buitenaf (aanvinken dat gebruikers van buitenaf mogen verbinden) en gebruikers van mijn computer toegevoegd.

+Statisch IP gegeven op 192.168.1.5 (zo was het ook voor de her installatie

+ Poort forward op de router naar het juiste ip (oude instelling weg gehaald)

+Firewall uitgeschakeld

En nu toch als ik probeer te verbinden vanuit mijn laptop naar mijn computer lukt het niet (laptop windows vista btw)

Help Mij ^^


Edit: mijn instellingen
instellingenremote.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie schermafdrukken, maar je meldt niet wat er gebeurt/wat je ziet als je die Extern Bureaublad verbinding aan het maken bent vanaf die andere pc. Krijg je een inlogscherm? Waar staat die andere pc (in het eigen 192.168.1.x netwerk of op Internet) etc.?
Eerste wat je moet verzorgen dat het werkt vanaf het eigen 192.168.1.x thuisnetwerk.

1 ding schiet me zowiezo te binnen: Er moet een wachtwoord waar je via Extern Bureaublad op inlogt.

Succes ermee,

Tijs.
 
Mooie schermafdrukken, maar je meldt niet wat er gebeurt/wat je ziet als je die Extern Bureaublad verbinding aan het maken bent vanaf die andere pc. Krijg je een inlogscherm? Waar staat die andere pc (in het eigen 192.168.1.x netwerk of op Internet) etc.?
Eerste wat je moet verzorgen dat het werkt vanaf het eigen 192.168.1.x thuisnetwerk.

1 ding schiet me zowiezo te binnen: Er moet een wachtwoord waar je via Extern Bureaublad op inlogt.

Succes ermee,

Tijs.

- De laptop waarmee ik het test staat in het zelfde thuis netwerk.

Heb het probleem trouwens opgelost.

Oplossing:
Heb van Ziggo een neiuwe modem ontvangen voor het snellere internet (80mb).
Nu heb ik dus ook een ander ip aan mijn modem hangen. Daar heb ik totaal niet bij nagedacht. :eek:


*CLOSE PLEASE*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan