Meerdere films op 1 dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Priscillaaaa

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
54
oké, oké, ik geef toe. Ik heb iets te hard geschreeuwd dat ik dit wel wist:p
maar toch niet dus!:eek:
Wie kan mij helpen met meerdere films op 1 dvd?:rolleyes:



LIEFS:love:
 
gebruik programma's als dvd schrink om bestaande dvd's kleiner te maken of converteer divxs of avi's naar dvd met convertxtodvd en dan mooi menuutje maken om het af te spelen.
 
Geen idee ik gebruik nooit nero
gebruik zelf allemaal andere software maar ligt er sowieso aan wat je videobestanden zijn

En daarnaast als je dvds koopt op internet op spindels kost een schijfje maar 5 cent dus dat maakt niet zoveel uit toch:p
 
En daarnaast als je dvds koopt op internet op spindels kost een schijfje maar 5 cent dus dat maakt niet zoveel uit toch:p

dan heb je volgens mij wel hele slechte schijfjes, niet leuk als je ze wat langer wil bewaren.

@ Priscillaaaa
als je het hebt over twee volle speelfilms op één schijfje bedenk dan wel dat de kwaliteit niet denderend zal zijn.
 
Laatst bewerkt:
dan heb je volgens mij wel hele slechte schijfjes, niet leuk als je ze wat langer wil bewaren.

@ Priscillaaaa
als je het hebt over twee volle speelfilms op één schijfje bedenk dan wel dat de kwaliteit niet denderend zal zijn.


Schijfjes zijn van philips je moet ze gewoon uit het buitenland importeren per 200 stuks.
Daarnaast kan je een uitstekende DVd kwaliteit hebben als je 5 films op 1 dvdtje zet, gewoon weten hoe en de goede dvd bronnen gebruiken
 
Heeee iedereen die gereageerd heeft!
super bedankt, ik ben er mee opgeschoten!
Thank youuuuu!

xxx:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan