Parse error: syntax error

Status
Niet open voor verdere reacties.

chevvydriver

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2007
Berichten
12
Hallo, ik weet niet of mijn vraag hier op de juiste plaats staat. Indien niet, graag info waar ik ze dan moet zetten. Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op een site en krijg ik altijd dezelfde foutmelding: Parse error: syntax error, unexpected T_ELSE in /usr/local/www/apache22/tracker/frontend/account-login.php on line 34. De site zelf kan ik bereiken, alleen het inloggen gaat niet meer. Heb recover account gedaan en met de nieuwe gegevens gaat het ook niet. Een paar dagen gelden hebben ze echter problemen gehad op die site en moest ik opnieuw registreren. Heb dat gedaan en alles ging. Nu echter krijg ik bij het inloggen altijd dezelfde foutmelding. Ligt dit aan mij of aan de site? Bij de lijst van aanwezige gebruikers, zie ik dat er nochtans gebruikers aanwezig zijn. Gebruik internet explorer als browser, Heb ook proberen inloggen met gebruik van firefox en kreeg ook dezelfde foutmelding. Weet er iemand een oplossing? Dank u bij voorbaat.
 
Laatst bewerkt:
Ligt niet aan jou.

Het is een PHP-error welke aan het licht komt door een fout in de code van de website.

Het is dus iets dat degene welke de site beheert dient op te lossen :)
 
Dank u voor uw snelle reactie. Er zit een irc chatfuctie op de site, maar heb gen irc client op pc. Krijg wel het chatvenster te zien met mijn gegevens, krijg echter gn antwoord op mijn vraag. Zal even afwachten zekers? Nogmaals bedankt.
 
Ik neem aan dat de beheerder ook wel via mail te bereiken is?
 
Nee, geen enkele link gaat en er staat nergens het adres. De chatfunctie(irc gaat wel maar niemand van desite te bespeuren. Wel anderen die hetzelfde voorhebben en die ook niet verder geraken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan