Delen op afstand.

Status
Niet open voor verdere reacties.

zostpegel

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2006
Berichten
92
Hallo allemaal. Ik heb het volgende probleem:
Ik wil met een vriend een "Verbinding met extern Buroblad" maken. Ik heb XPpro en hij heeft XPhome. Ik heb chelloen hij heeft ziggo. Als ik verbinding probeer te maken, krijg ik een melding dat hij dit niet kan. Voor zover ik weet, staan alle instellingen bij mij en de Remote goed. Ik heb overigens een thuisnetwerkje en daar werkt het prima!
Heeft iemand een idee wat ik mogelijk over het hoofd heb gezien?:confused:
 
Naar een XPHome computer is geen Extern Bureaublad sessie mogelijk, naar een XPProfessional computer wel.
Dat is in ieder geval een (belangrijke) misser.

Tijs.
 
Naar een XPHome computer is geen Extern Bureaublad sessie mogelijk, naar een XPProfessional computer wel.
Dat is in ieder geval een (belangrijke) misser.

Tijs.

Ik heb dat al vaker gelezen, maar bij hem staat er wel een Extern Buroblad mogelijkheid?? Heb ongeveer 2 jaar geleden dit ook geprobeerd en toen lukte het wel!? In zijn startmenu staat gewwoon deze optie, of is het zo dat hij er in XPHome wel staat, maar niet werkt? Begrijp hier niets van/
 

Bijlagen

  • PrScreen.JPG
    PrScreen.JPG
    44,3 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt:
Het is zoals ik het geschreven heb: Normaal geïnstalleerde XPHome heeft géén mogelijkheid om via Extern Bureaublad ermee te verbinden. Er zijn ook bij mij geen 'hacks' bekend waarmee dat wel zou kunnen.

Tijs.
 
Ok bedankt allemaal, weer wat geleerd. Blijf het echter vreemd vinden dat het wel in zijn Startmenu staat! Maar het is niet anders. Groet, zostpegel...
 
Ok bedankt allemaal, weer wat geleerd. Blijf het echter vreemd vinden dat het wel in zijn Startmenu staat! Maar het is niet anders. Groet, zostpegel...

Kijk, het Extern Bureaublad client-programma is ook in XPHome beschikbaar. Het is dus voor die vriend van je mogelijk om vanaf zijn XPHome computer te verbinden met (o.a.) XPProfessional computers.
Het is alleen niet mogelijk om (vanaf een andere computer, bijv. die van jou) via het Extern Bureaublad client-programma te verbinden naar een XPHome computer.

Hopelijk snap je nu wat wel en niet mogelijk is.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ga met crash helemaal mee.
Gebruik dit reeds jaren, en heeft nog nooit problemen opgeleverd.
Gebruik wel de"free" versie.
 
Remote Desktop.

Hallo allemaal. Even een excuusje en een bedankje. Ik heb een half uur geleden een bericht geplaatst, over Remote Desktop. Bij de tweede reactie (weet niet meer wie:eek:), gaf deze de tip: Logmein. Ik dacht: hé waar ken ik dat van? Dus naar de site en ja hoor, ik kon nog steeds inloggen enalles stond er nog in! Was ik dus compleet vergeten:( . DAT heb ik 2 jaar geleden dus gebruikt, maar was dat geheel vergeten. Nogmaals bedankt:thumb:
 
Ik heb je bericht maar even in de juiste topic gezet.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan