No Avi Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennie88

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
3
Ik heb een aantal afleveringen van Friends en die werken perfect met alle mediaplayers (WMP,DivX,...) op mijn PC maar wanneer ik ze wil converteren naar DivX met ondertiteling met het programmatje 'AVIAddXSubs' dan komt er op:

[S03E23 - The One With Ross's Thing.avi]
"S03E23 - The One With Ross's Thing.avi" is not an AVI file (NO AVI MARK)

Completed in 3 sec


WARNING: 1 FILE(S) FAILED. See above.

END OF OPERATION

Dus het blijkt geen AVI bestand te zijn hoewel het wel .avi heet en ook zo werkt. Ook op mijn playstation of op TV (waar je USB kan insteken) herkent het het bestandstype niet.

Ik heb al van alles geprobeerd om het om te zetten of te coderen met bepaalde programma's maar niets blijkt te lukken.

Ik kan er wel nog bij zeggen dat wanneer ik naar de eigenschappen ga kijken en dan naar het tabblad 'Samenvatting' ga dat daar staat: 'Er zijn geen samenvattingseigenschappen voor de geselecteerde bron(nen) beschikbaar.'

Hopelijk kan iemand mij uit de nood helpen want ik zou ze natuurlijk wel liever op TV zien zoals anders.

Alvast Bedankt!
 
Ik heb een aantal afleveringen van Friends en die werken perfect met alle mediaplayers (WMP,DivX,...) op mijn PC maar wanneer ik ze wil converteren naar DivX met ondertiteling met het programmatje 'AVIAddXSubs' dan komt er op:

[S03E23 - The One With Ross's Thing.avi]
"S03E23 - The One With Ross's Thing.avi" is not an AVI file (NO AVI MARK)

Completed in 3 sec


WARNING: 1 FILE(S) FAILED. See above.

END OF OPERATION

Dus het blijkt geen AVI bestand te zijn hoewel het wel .avi heet en ook zo werkt. Ook op mijn playstation of op TV (waar je USB kan insteken) herkent het het bestandstype niet.

Ik heb al van alles geprobeerd om het om te zetten of te coderen met bepaalde programma's maar niets blijkt te lukken.

Ik kan er wel nog bij zeggen dat wanneer ik naar de eigenschappen ga kijken en dan naar het tabblad 'Samenvatting' ga dat daar staat: 'Er zijn geen samenvattingseigenschappen voor de geselecteerde bron(nen) beschikbaar.'

Hopelijk kan iemand mij uit de nood helpen want ik zou ze natuurlijk wel liever op TV zien zoals anders.

Alvast Bedankt!

Wat zegt Gspot als je die avi inlaadt?

Je kan proberen die avi eens te laden in virtualdub. En daarna opnieuw wegschrijven met de divx codec.
 
Bij Gspot zegt hij dat het een 'Ogg Media' bestand is en dan staat er nog Mime Type: application/x-ogg. Dus nu weet ik dat al maar nu weet ik niet hoe ik dat kan veranderen in een avi of divx zodat hij wel op de ps3 herkend zou worden. Ik heb geprobeerd met Virtualdub maar ook daar herkent het het bestandstype niet.

Ik heb al wat opgezocht over die ogg media maar veel wijzer word ik daar nu niet bepaald van. Alleen dat het ook één van de zovele media bestandstypes is maar daar ben ik vet mee.

Misschien weet je nu meer?
 
Laatst bewerkt:
de extensie moet dus .ogm zijn (ogg is muziek en is wat bekender)
als je gaat converteren naar avi raak je misschien mogelijkheden kwijt die in ogm zitten (meerdere audio sporen misschien ook ondertitels)
avi kan daar niet mee omgaan.

wellicht lukt het omzetten naar avi met VirtualDubMod of anders bied videohelp uitkomst
http://www.videohelp.com/tools/OGM_to_AVI
dit zou mijn eerste keus zijn

en anders hier even kijken
http://www.videohelp.com/tools?convert=OGM to AVI
 
Ik heb het op een ander manier gefixt maar het is wel gelukt.
Bedankt voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan