films publiceren met movie maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Denice

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2009
Berichten
5
Hallo,

Ik had een vraagje over windows movie maker:
ik gebruik dit programma al een tijd en het heeft altijd goed gewerkt, maar ineens van de ene op de andere dag kon ik geen films meer publiceren?
Aangezien ik dit jaar naar Amerika ben geweest en een hele film via windows movie maker heb gemaakt baal ik hier erg van!
Als ik mijn film wil publiceren krijg ik de volgende fout melding:
Dit project bevat bronbestanden die ontbreken of die na het importeren zijn gewijzigd. Het project kan pas als film worden geplubliceerd nadat de bronbestanden zijn gevonden of uit het project zijn verwijderd.
Het probleem is nu dat er helemaal geen bronbestanden ontbreken (bewerken -> zoeken naar bronbestanden doet het daarom ook niet)
ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik baal hier echt heel erg van:(

alvast bedankt.
 
Het probleem is nu dat er helemaal geen bronbestanden ontbreken (bewerken -> zoeken naar bronbestanden doet het daarom ook niet)
Is verkeerd gedacht. Het wil juist zeggen dat ze wel ontbreken..en dat je hierdoor een probleem hebt.
Die bron-bestanden is al het ruwe videomateriaal. Dat staat als het goed is op je computer of een externe harde schijf, maar Moviemaker kan het niet vinden. Kun je het zelf vinden? Met welk type camera heb je opgenomen, waar staat het materiaal dat je hebt gevonden en hoe groot zijn die bestanden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan