Photoshop CS3 wil niet openen of installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

carlinusje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2009
Berichten
2
Hallo allemaal! Ik heb me hier ten einde raad aangemeld, met de hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb van een vriendin Photoshop CS3 gekregen, die werkte super op mijn pc tot een paar maandjes geleden: hij wilde hem ineens niet meer openen! Het beginschermpje opende een halve seconde ongeveer, en daarna gaat hij weg. Ik heb ook eenphotoshop elements 7.0, en als ik die probeer te installeren krijg ik als hij bijna geinstalleerd is een terugdraaiproces. Toen heb ik via een torrent ten einde raad CS3 er op geprobeerd te krijgen, maar met geen mogelijkheid! Op andere pc's werkst dit allemaal prima. Ik hem mjn computer laten formatteren, er staat een nieuwe vista op, en nog altijd werkt het niet! Waar kan dit toch aan liggen?! Ik heb echt photoshop nodig!

over mijn pc:
Medion computer, windows vista Business. Net geformatteerd.

Ohja, ik ben best wel een ei met computers wat betreft de technische kant, dus als ik het niet meteen snap, neem me niet kwalijk! :)
En het is een illegale versie die op een USB staat en overal werkt behalve hier (nouja, CS3 is illegaal en elements gekocht via Slim!), zelfs na formatteren. Dat ligt dus aan mijn pc. Het was zo dat hij van de ene op de andere dag ineens niet meer werken. Zelf zat ik te denken aan een beveiligingssysteem ofzo dat hem blokkeert, maar het lijkt me dat je dan toch een melding zou krijgen ofzo.. Anyways, ik weet het echt niet meer.

Help?!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en dat het iets simpels is ofzo, haha. :thumb:
Groetjes,Carlijn,
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, ik dacht al, ik had de regels toch goed doorgelezen dacht ik. Zijn er nog reacties hierop? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan