windows 7 , you do not have permission to acces ........(netwerk probleem)

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielssinke

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2003
Berichten
32
Hallo mensen,

Ik heb onlangs een nieuwe pc gekocht met windows 7 en mijn oue vista pc opnieuw geinstaleerd met verse windows 7. Een 3e pc heeft vista 32 bit draaien.

Nou heb ik vandaag me hubje ertussen gedaan zodat ik alle pc's inernet connectie heb gegeven. Ik heb op elke pc de drives/partities geshared die ik geshared zou willen zien en nu zie je alle drives/partities via netwerk places staan maar zodra ik op een van de partities wil komen krijg ik de melding; windows canot access blablablas you have no permission to acces bablabla.

Ik kom gewoon op geen enkele schijf en zelf de gesharede folder die ik wel kan openen kan ik niets heen copieren. Ik word helemaal gek hiervan en ben beetj ten einde raad aangezien ik nu al 5 uur lang zit te proberen en te zoeken naar oplossingen op internet. Waarom moet het zo verrekte moeilijk zijn om wat mappen/partities/drives te sharen.

Is er iemand die me kan helpen?

Groeten,

Niels
 
Heb je bij de schijf-eigenaar opties al ingeschakeld dat ze mogen lezen/schrijfen? (Weet niet precies wat je daarin moet veranderen. Maar het heeft met de rechten te maken).
 
Ja volgens mij wel... ik stuur een plaatje mee met de permissions die ik voor elke gebruiker in de lijst heb uitgevoerd.
 

Bijlagen

  • settings.JPG
    settings.JPG
    21 KB · Weergaven: 44
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan