Zen op Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

rangerranger

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2009
Berichten
3
ik zit op windows 7 64 bit en heb de drivers geinstalleerd voor me ZEN Mirco maar windows ziet de MP3 speler niet ;S omg wat moet ik doen ? ik wil gwm muziek importeren maar gaat niet :S creative is ook niet bepaald supported. hij ziet de usb niet ofzo
 
Wss is het een nieuwe com. (windows 7) , deed hij het wel gwn op je andere com.? Hoort er geen software als Itunes ofzo bij?
 
ja je moet de cd in de cdrom doen en installeren die handel zo iets als itunes ja idd. maar hij windwos 7 ziet mijn zen mirco gewoon niet niks aan te doen :S op xp is het enigste dat ie gwm fatsoenlijk doet en oudere windows versies de rest is gwm balen ;S ik moet gwm op een xp OS systeem installeren zit niks anders op =((
 
Doe is het volgende:

Rechter muisknop op de snelkoppeling/programma>>>>Ga naar tab "Compatibiliteit">>>>Vink: "Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren:"(of iets wat daar op lijkt) aan>>>>Kies een besturingssysteem>>>Druk op OK/Toepassen en voor het programma weer uit
 
Ik heb ook een zen (niet de micro), misschien moet je op de zen eens kijken naar 'USB instellingen' ergens in de tab instellingen.
Of zoek eens op 'USB installeren' op internet ;)
 
geen probleem meer ik kan weer muziek in mijn ZEN micro kunnen importeren en alles werkt perfect nu ik heb windwos 7 virtuel XP mode geinstalleerd en alles werkt nu goed echt mooi die virtuele XP mode dan ziet ie hem gelijk. nog bedankt voor de informatie ik probeer het is nog is met die compatible aanviken. groetjes. ik kan voorlopig weer vooruit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan