.m4v op Ipod maar waar is de ondertiteling.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebaz

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2005
Berichten
10
Beste lezers,

Ik zit met een probleem.
Ik heb een aantal films in .m4v formaat. Deze wil ik afspelen op mijn Ipod Classic.
Via Itunes zet ik deze er gemakkelijk op en dat werkt perfect.

Echter omdat veel van deze films engels gesproken zijn vind ik het fijn NL ondertiteling erbij te hebben. Ik heb deze ondertiteling gevonden en met behulp van MP4box & UltraEdit in de film gezet. Uiteindelijk houd ik per film 4 bestanden over namelijk;

  • het .m4v bestand
  • een .srt bestand
  • een .ttxt bestand
  • en een .m4v.bak bestand

Echter wanneer ik deze video's op mijn Ipod plaats, zie ik niet terug van de ondertiteling.
Wat doe ik verkeerd?

Het ligt niet aan de instellingen op de ipod (aan en uit schakelen van de ondertiteling)

Please help mij!

Groeten,
Bas
 
ik heb geen idee of en welke ondertitels door de ipod ondersteunt worden.
ik zou ze daarom in de video bakken (dan worden ze dus onderdeel van de film en kunnen er niet meer uit.

ik zou eens kijken naar vxid4psp, laar je niet misleiden door de titel
http://www.videohelp.com/tools/XviD4PSP
 
Ik heb het geprobeerd en het werkt idd.
Echter duurde het bijna 4 uur voor 1 film (van 1,5 uur).

Is dit normaal dat het zolang duurde? Dit gaat dan namelijk heel veel tijd vragen.
 
Hoe te DRM te verwijderen en te spelen iTunes films vrij?

Omwille van de bescherming, kunt u niet rechtstreeks overbrengen m4v-bestanden. Bewerken en bescherming te verwijderen van iTunes DRM-beschermde M4V video, of converteren M4V naar PowerPoint en Windows Media Player, kunt u eenvoudig downloaden van een M4V Converter gratis proefversie van M4V te converteren naar alle populaire formaat.
Haal het uit: http://m4vconverter4mac.com/m4v-converter.html
 
Topics van 2 jaar geleden mogen met rust gelaten worden.

slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan