Programma Videobewerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

jootje123

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2009
Berichten
189
Hallo,

ik wil een video bewerkingsprogramma aanschaffen. Ik wil filmpjes die ik gemaakt heb met mijn camcorder bewerken zodat ik mooie overgangen heb van het ene naar andere film. Ook wil ik er muziek bij plaatsen.

Nu heb ik gezien dat er Pinnacle Studio is en Magix Video Deluxe. Alleen mijn laptop heeft de volgende eigenschappen. Namelijk de compaq c500;

Microprocessor 1.73 GHz Intel® Celeron® M Processor 430
Microprocessor Cache Level 2 cache 1 MB
Memory 1024 MB (2 x 512 MB)
Memory Max up to 2 GB
Video Graphics Intel® Graphics Media Accelerator 950
Video Memory up to 128 MB (shared)
Hard Drive 80 GB 5400 rpm.

Nu heb ik gezocht naar Pinnacle maar die voldoet niet aan mijn laptopeigenschappen. Magix video Deluxe volgens mij wel.

Kunnen jullie zeggen of dit voor mij haalbaar is of zijn er meer programma's die ik kan gebruiken voor videobewerking.

alvast bedankt,

Groeten,
Jolanda
 
Ik raad het eigenlijk af om op deze pc video te gaan bewerken, omdat de RAM nogal klein is, en als je dan word de pc heel traag als je bijv. de video hebt geladen in een programma

en de cpu is ook klein, wat betekend dat wanneer je het opslaat (encode) dat heeeeeeel lang duurt
 
Hallo,

Wat is CPU dan precies. En de systeemeisen van Magix Video zegt wat anders.

Minimale systeemeisen:

Intel® Pentium® IV of AMD AthlonTM vanaf 1 GHz en hoger (DV-to-MPEG-2-transcoding/screen capturing minstens 2 GHz processorkracht)
512 MB werkgeheugen
1 GB vrije ruimte op de harde schijf en DVD-station voor de programma-installatie
Grafische kaart met een beeldschermresolutie van minstens 1024x768
Meerkanaals geluidskaart aanbevolen voor Surround-geluidsbewerking
Minimale eisen voor HD-bewerking:

Intel® Pentium® vanaf 3 GHz met hyperthreading of Dual Core met minstens 1,3 GHz
1 GB werkgeheugen (2 GB of meer aanbevolen)
DirectX® 9.0c-compatibele grafische kaart, min. 128 MB werkgeheugen op de grafische kaart en Pixelshader 2.0, ATI X300 en beter, NVIDIA GeForce 6600 en beter

Want ik heb 1 gb werkgeheugen en 1,73 ghz processor en genoeg harde schijf ruimte en 128 mb werkgeheugen van mijn grafische kaart.

Wat klopt er dan niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan