Game filmpje

Status
Niet open voor verdere reacties.

lord4163

Banned
Lid geworden
17 dec 2007
Berichten
3.155
Hallo,

Ik zou graag een filmpje maken van een game ik weet wel hoe maar, wie weet een goed programma hiervoor want ik had al een programma geprobeert maar die is heel erg van slechte kwaliteit.

Wie weet dus een goed programma die niet een laggend filmpje maakt en super scherp?


Bedankt alvast


Groetjes!
 
Welke game?

bv bij de COD serie zit het gewoon in de gam zelf.
in console bv je geeft het filmpje de naam demo

/record DEMO
/stop record



en anders zoiets als fraps wat al genoemd is.
 
Bedankt alleen zit die stomme site er in van fraps :confused: hij maakt wel mooie filmpjes.

Wie weet er een goed programma om er wat effecten in te zetten?
 
fraps is best handig...

ik had dit ook.
Maar ik heb op andere forums gaan kijken (helaas geen helpmij.nl)
toen kwam ik achter fraps maar die gratis versie = vlut dus ben ik gaan zoeken naar de betaalde versie van fraps maar toch gratis je weet wel met ene crack en die vond ik en dat werk echt goed :thumb: dus als ik jou was zou ik effe google: fraps pay version free
ofzo :)
 
-www.zdsoft.com zit een goede trail op geloof ik.
-Fraps is niet ideaal want als je niet betaald mag je maximaal 30 seconden filmen geloof ik.
-Unregistered hypercam 2 zou kunnen ja.
-http://www.gamecamportal.com/ is een goeie.
-ik heb ooit oripa gebruikt
-en als je een echt goede wilt, camtasia, dat is alleen niet gratis meer geloof ik.
 
-www.zdsoft.com zit een goede trail op geloof ik.
-Fraps is niet ideaal want als je niet betaald mag je maximaal 30 seconden filmen geloof ik.
-Unregistered hypercam 2 zou kunnen ja.
-http://www.gamecamportal.com/ is een goeie.
-ik heb ooit oripa gebruikt
-en als je een echt goede wilt, camtasia, dat is alleen niet gratis meer geloof ik.

bedankt;)
 
bij de niet-registreerde versie van hypercam krijg je links bovenin de tekst "unregistered hypercam 2"

zoals je hieronder ziet

dus ik denk niet dat hypercam een goed idee is

0.jpg



ik heb ook Camtasia gehad maar die wou bij mij nooit filmen hij gaf altijd een error melding.
wat anders heb ik nooit geprobeerd
 
Dan heb je nog wel wat links van mij te proberen.
Je kan trouwens met bewerkings programmas heel simpel een tikje inzoomen zodat je hypercam 2 niet meer ziet staan. Want voor de rest is het een prima screen recorder hoor!:)
 
maar om nu bij elk frame dat weg te halen is toch ook onbegonnen werk.
en met links bedoel je "de duistere kanten van het internet"?
 
Als je bij mijn vorige posts in dit topic kijkt, heb ik je wel meer programma's en links gegeven. En unregistered hypercam neemt aan 1 stuk door, knip eruit wat je niet wil.
Gewoon heel simpel inzoomen. Maar goed.
Perfecte gratis opnamesoftware ga je niet vinden, want ze willen natuurlijk wel erkenning.
Maar zoals je zelf zei zijn er wel wat duistere oplossingen voor betaalde versies ja:p
 
Ik gebruik Zelfs Fraps om mijn filmpjes ingame te recorden
en ik bewerk ze daarna met sony vegas :)
Alleen niet allemaal gratis -> hoewel je ook..
mja snap je wel
 
met xfire kun je ook foto's en filmpjes maken terwijl je in een spel zit en daarna kun je hem ook gelijk uploaden naar de site.
 
@playcastor

Oh nu snap ik je ik dacht je bij elk frame dat stukje tekst eruit wil knippen!
daarom zij ik dat dat lang gaat duren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan