Camera herkenning (32/64 bits)

Status
Niet open voor verdere reacties.

maverick76

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 nov 2009
Berichten
2
Hallo ik heb een probleem dat mijn pc de sony handycam DCR-SX50E niet herkent.
Het videobewerkingsprogramma draait niet, de cd van sony is voor 32 bits besturingssysteem
en er is vista 64 bits geinstalleerd.

Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen ?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groet,
Jolanda
 
Jammer het werkt nog niet. van 64 naar 32 bit?

Bedankt voor je antwoord. Op de website van sony heb ik helaas niets kunnen vinden.

Zelf heb ik een sony handycam (dcr- sx 50) waar een leuke vakantiefilm opstaat.

Op mijn computer (packardbell imedia d4011 viseo 200WS) wordt mijn camera wel herkend,

Graag wil ik de film bewerken met het programma van magix (video deluxe 15 plus) wat prima op mijn pc staat.

Enkel, zo geeft hulp van mijn pc helpdesk aan, die er kort naar gekeken hebben, dat de bijgeleverde software van mijn handycam geschikt is voor een 32 bits besturingssyteem,
terwijl er op mijn pc vista 64 bits geinstalleerd is..

Als ik dan ook bij het videobewerkingsprogamma van magix aanklik, draait het systeem niet en wordt de camera niet herkend, wat volgens de hulp aan de bijgeleverde software van sony zou liggen, dat 64 bits niet zou onderteunen.

Heeft iemand nog een konijn in de hoed, waarbij ik de film op mijn pc kan zetten, waarna ik met magix de film kan bewerken.

Hoor graag jullie reaktie en alvast bedankt voor het meedenken.

Jolanda
 
dat de bijgeleverde software van mijn handycam geschikt is voor een 32 bits besturingssyteem,
terwijl er op mijn pc vista 64 bits geinstalleerd is..
Als 64-bits niet wordt ondersteund, dan wordt het niet ondersteund. Daar kun je niets aan doen.

Wat een optie kan zijn is om een virtuele machine te draaien met een 32-bits besturingssysteem, zodat je vanuit de virtuele machine het programma kunt installeren.
Ik weet echter niet in hoeverre het dan nodig is dat het host-besturingssysteem het apparaat herkent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan