3gp bestand omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

dolliteon

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Berichten
342
Goedenavond,

Ik ben al een tijdje aan het klooi-oten, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik heb een filmpje dat met de telefoon is gemaakt, een 3pg bestand. Dit wil ik graag in WindowsMovieMaker bewerken, of een andere programma, dat maakt niets uit, zolang ik het maar kan versnellen.
Ik moet eerst 3gp omzetten. Dit heb ik op veel verschillende manieren geprobeerd, maar steeds loopt het geluid niet goed met het beeld.
Ik heb het gedaan met IMtoo en FormatFactory. Uiteindelijk is het me gelijkt, maar hij is te snel. Ik wil namelijk het originele liedje er onder laten lopen, want het geluid in het filmpje is niet zo mooi. Ik zou het filmpje een beetje uit moeten rekken, zodat het wat langzamer loopt en ik het dus kan aanpassen aan de muziek.
Ik dacht, misschien kan ik dat doen met Virtualdub, maar de avi die ik uiteindelijk had gemaakt (die dus te snel loopt), opend er niet in.
Dus dat gaat niet lukken.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
 
Dat je film te snel loopt, komt waarsch. doordat de beeldsnelheid vd kopie verschilt van het origineel, Bijjv. de 3GP is 15 beelden (frames) per sec, en de AVI heb je op 25 ingesteld. Hierdoor gaat het beeld te snel afspelen.
Als je de 3GP opent in het programma Gspot, kun je zien wat de beeldsnelheid is van het filmpje is. Die hou je hetyzelfde bij het omzetten.

http://www.headbands.com/gspot/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan