windows xp probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lolindirx

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2008
Berichten
97
goedenavond allemaal

Ik zit hier met een probleem van me computer namelijk hetvolgende:

Vanmiddag wou ik mijn computer even rebooten, dus ik ben gaan rebooten, maar als hij xp aan het laden is verschijnt nog niet eens 1 seonde lang het blue screen of death daarna start hij opnieuw op, en zo blijft het maar doorgaan.
daarom heb ik daarna de windows cd er in gegooit en dan optie R gedaan, CHKDSK /P, dus dat uitgevoert, daarna opnieuw opgestart maar toch weer hetzelfde probleem,

Ik heb geen enkel idee hoe dit zou kunnen komen,
iemand toevallig die weet hoe dat op te lossen? :b:

Alvast bedankt :dank
 
Hey,

Ik had hetzelfde geintje een keer, maar dat was omdat ik een prog. installeerde waar een virus inzat.

Volgensmij zit er niks ander op dan win. opnieuw te installeren.
Heb ik ook gedaan. Wel alles weg,

Ik heb weleens gelezen dat bestanden pas naar 7x opnieuw installeren van win. weg zijn.

Dat klopte bij mij redelijk.
Ik heb win. 3x opnieuw geinstalleerd voordat het probleem helemaal weg was.

Ik zou hem dus minimaal 3x opnieuw installeren, en dan pas al je programmas er weer op gaan zetten.


Ik hoop dat je er iets aan hebt.

mvg
Luck
 
kijk ook es even naar de hardware, want evengoed het je Mobo en HDD nie even tijdens het opstarten niet genoeg energie krijgen, dus error in booting => rebooten
 
goedenavond allemaal

Ik zit hier met een probleem van me computer namelijk hetvolgende:

Vanmiddag wou ik mijn computer even rebooten, dus ik ben gaan rebooten, maar als hij xp aan het laden is verschijnt nog niet eens 1 seonde lang het blue screen of death daarna start hij opnieuw op, en zo blijft het maar doorgaan.
daarom heb ik daarna de windows cd er in gegooit en dan optie R gedaan, CHKDSK /P, dus dat uitgevoert, daarna opnieuw opgestart maar toch weer hetzelfde probleem,

Ik heb geen enkel idee hoe dit zou kunnen komen,
iemand toevallig die weet hoe dat op te lossen? :b:

Alvast bedankt :dank

Doe hetzelfde nog eens, maar dan met het commando fixmbr
 
Hey,

Ik had hetzelfde geintje een keer, maar dat was omdat ik een prog. installeerde waar een virus inzat.

Volgensmij zit er niks ander op dan win. opnieuw te installeren.
Heb ik ook gedaan. Wel alles weg,

Ik heb weleens gelezen dat bestanden pas naar 7x opnieuw installeren van win. weg zijn.

Dat klopte bij mij redelijk.
Ik heb win. 3x opnieuw geinstalleerd voordat het probleem helemaal weg was.

Ik zou hem dus minimaal 3x opnieuw installeren, en dan pas al je programmas er weer op gaan zetten.


Ik hoop dat je er iets aan hebt.

mvg
Luck
tja ik heb het 1x eerder gehad, toen is het wel opgelost met chkdsk enzo.
Maar goed
ik kreeg dit nadat ik een update voor de codecs voor wmp had geinstaleert,
van de microsoft site gedownload,
ik had die dus gedownload. en toen ging die ineens rebooten
opnieuw instaleren ben ik niet zo van weg, eerst maar eens kijken of er nog oplossingen zijn
 
Okeee windows staat er opnieuw op:thumb::thumb:

Alleen nu zit ik met dit; vlak voor ik windows opnieuw installeerde ging ik natuurlijk formatteren, dé die ook goed, alleen nu zie ik dat me andere windows er toch nog opstaatt 0_o valt die nog weg te halen? want neemt veel ruimte in
 
... als je je HDD formatterd, is alles weg, of heb je enkel 1 partitie (de niet-windows partitie) gewist?

probeer anders eens je hdd uit te halen (als dat mogelijk is) en hang hem aan een andere pc die wel nog goed werkt, en probeer de hele schijf dan es te wissen.
 
bij mij is het zo dat ik de cd ook kan gebruiken om partities te wissen en aantemaken.

staat windows 2x op verschillende partities of op dezelfde?
als ze op 2 verschillende staan gewoon even de partite waar ie de 2x opstaat formatteren.

mvg
Luck
 
Als hij op dezelfde partitie staat, heeft hij de benaming: "windows.old"
Kun je compleet verwijderen.
 
Als hij op dezelfde partitie staat, heeft hij de benaming: "windows.old"
Kun je compleet verwijderen.

Was het maar waar, hij staat ja wel op de zelfde partitie maar alle games van die andere windows staan gewoon onder program files waar nu op deze windows ook alle games onder staan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan