usb werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

harryslot

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 nov 2009
Berichten
2
hallo mense ik heb vandag een nieuwe muis gehaad een Laser Gamer Mouse Elite GM-4800. maar nu pakt hij hem niet. van alles geprobeert driver gedownload maar dat werkt ook niet krijg een fout belding. me windows herkend hem wel maar veder doet hij niks. mij vraag is licht het nou aan me usb of aan me usb drivers sofware
gr harry
 
ja wat luck zegt zit er geen cd bij?
en wat ik geleerd hebt wat je ook doet.
Altijd eerst het software daarna pas het hardware ;)

voor de rest staat trust bekent als de slechtste hardware maker van alle merken die je ook maar op kan noemen.

Ik neem aan dat je hier ook al bent geweeest?
http://www.trust.com/products/productdrivers.aspx?artnr=15401

en je pc opnieuw opstarten zonder de muis erin met drivers op je pc.
heb je dat al geprobeerd? Daarna wel even je muis erin steken... (klinkt vreemd)

en haal anders eens een cleaner door je pc heen en kijk dan eens wat er gebeurt.
www.ccleaner.com

succes :thumb:
 
Laatst bewerkt:
hallo mense ik heb vandag een nieuwe muis gehaad een Laser Gamer Mouse Elite GM-4800. maar nu pakt hij hem niet. van alles geprobeert driver gedownload maar dat werkt ook niet krijg een fout belding. me windows herkend hem wel maar veder doet hij niks. mij vraag is licht het nou aan me usb of aan me usb drivers sofware
gr harry

Probeer eens: Met aangesloten muis opnieuw starten.
 
cd zit er er bij maar windows wil gewoon niet de stuurprogamma instaleren als de muiz er in doe. maar me ander muis is ook gewoon van trust heb aal die dinge geprobeert wat jullie hebben gezegt maar ook heelaas geen succes :confused:
 
Mijn ervaring is dat per definitie een muisbekabeld en draadloos altijd moeten kunnen werken met de basis drivers Wanneer de muis het dus niet doet ga ik al snel denken aan problemen met de usb poorten. Ik heb vandaag 2 machine's met win 7 onder handen gehad, 1 met een gigabyte MB en de ander met een asus MB. de machine met gigabyte MB die heeft na een schone installatie usb poorten die niet goed werken (herkennen geen stick en printers) en de asus MB machine herkend ze wel. Beide machine's herkennen geen frontpanel (voor geheugen kaarten). Windows 7 is dus erg kritisch met afwijkende usb aparaten. In de meeste gevallen wil het werken wanneer je de usb en/of chipset drivers van het moederbord vervangt met de originele van de fabrikant. Helaas hebben nog niet alle fabrikanten opgelost en zullen een aantal problemen nog wel even aanhouden. Zelf verwacht ik dat binnenkort ms wel met een verbeter pakket zal komen, win xp en vista hebben dit ook nodig gehad.
 
Mijn ervaring is dat per definitie een muisbekabeld en draadloos altijd moeten kunnen werken met de basis drivers Wanneer de muis het dus niet doet ga ik al snel denken aan problemen met de usb poorten. Ik heb vandaag 2 machine's met win 7 onder handen gehad, 1 met een gigabyte MB en de ander met een asus MB. de machine met gigabyte MB die heeft na een schone installatie usb poorten die niet goed werken (herkennen geen stick en printers) en de asus MB machine herkend ze wel. Beide machine's herkennen geen frontpanel (voor geheugen kaarten). Windows 7 is dus erg kritisch met afwijkende usb aparaten. In de meeste gevallen wil het werken wanneer je de usb en/of chipset drivers van het moederbord vervangt met de originele van de fabrikant. Helaas hebben nog niet alle fabrikanten opgelost en zullen een aantal problemen nog wel even aanhouden. Zelf verwacht ik dat binnenkort ms wel met een verbeter pakket zal komen, win xp en vista hebben dit ook nodig gehad.
klopt helemaal wat jij zegt ja,
overigens zie ik nu pas dat het bestuurings systeem windows 7 is.
ik ken het systeem nog niet zo goed maar idd zoals pcservicerene hier zegt komt hier waarschijnlijk nog wel een update voor uit.

Kijk ook hier eens even rond :http://www.google.nl/search?hl=nl&r...AkQBSgA&q=usb+mouse+drivers+windows+7&spell=1
Misschien kan je er iets vinden waar je wat aan hebt.
Ik had ook zon soort probleem in het begin met vista.
Via deze weg werd dat opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan