Opnieuw instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quaz1

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2009
Berichten
74
Ik zit nu op mijn ipod, want ik kom windows niet meer in. Snelle hulp is handig dus :)
ik wil windows er opnieuw opzetten, maar wil alle schijven leeg maken, maar ik kan alleen partitie verwijderen doen en niet schoonmaken ofzo.

Wie o wie kan mij snel helpen?
 
Heb je niet zulke phoenix recovery software? DAt je tijdens het opstarten op F7 moet drukken ofzo?
 
Nee :(
moet ik anders partitie verwijderen doen bij elke schijf en daarna bij iedere schijf C drukken?
 
???


Ik snap het niet. Ik heb die phoenx en dan staan er meerdere mogleijkhede. Bij jou niet?
 
Nee, maar misschien is er iemand anders die mij kan helpen?
 
Als de partities verwijderd en formatteert, is alles toch leeg!
 
als je vanuit dos modus (dus voordat windows zelf start normaal gesproken) windows wilt installeren moet je eerst een partitie kiezen waar je opnieuw windows wilt zetten, dan direct bij de volgende vraag is formatteren. als je dus die partitie leeg wilt maken moet je dus formateren met ntfs doen. En als je het goed wilt doen dan NIET de quick doen. En dan gaat eerst alles van je partitie af en dan opnieuw windows erop gezet worden.

Delta Hawk
 
Klopt, maar alleen bij schijf C niet. En daar staat me oude windows op. Hoe kan ik die dan formateren?
 
normaal moet dat geen probleem zijn om je windows (c) partitie te formatteren, maar zou graag willen weten wat voor eventueele foutmeldingen je krijgt. Want normaal krijg je idd wel een melding over dat windows al een os erop ziet en met risico alles kwijt bla bla bla en dat je dan op c moet klikken om door te gaan. maar daarna moet je gewoon je C partitie kunnen leegmaken.
 
aangezien de vraag op opgelost is gezet ga ik er vanuit dat het gelukt is? En misschien dat je ons kunt vertellen wat je hebt gedaan kunnen wij er ook misschien weer van leren.

Delta Hawk
 
ik heb alle partities verwijdert, en nu heb ik een C schijf met al het geheugen van alle schijfen bij elkaar.

ja kan ook schijven verwijderen, en dan vervolgens nieuwe schijfen creeren met een geheugen wat je zelf bepaald.

ik heb zelf gekozen voor al het geheugen op 1 schijf,

harstikke bedankt voor het helpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan