A.C.Ryan HD player in netwerk hangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

schrik

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Berichten
216
Voor mijn verjaardag gekregen:):
http://www.hardware.info/nl-NL/news/ymiclpqXwpyabJY/AC_Ryans_nieuwe_Full_HD_mediaspeler/

Ik heb deze speler met een UTP kabel op mijn netwerk hub aangesloten met daaraan 2 pc's. De hub krijgt internet van een zyxel adsl router.
Hij krijgt een IP adres (192.168.1.35) maar ik kan hem in mijn netwerk niet vinden op mijn PC en er dus ook geen data naartoe schrijven.
Hij kan wel gepingt worden d.m.v. ping in een dos venster.
Besturingssysteem: XP professional

Wat doe ik verkeerd of vergeet ik? (ben niet zo heel erg bekend met netwerkjes)
 
dit staat in de specificaties:

De PlayOn!HD kan dus afspelen vanaf een geheugenkaart, externe USB harde schijf of geheugenstick, of streamen vanaf een netwerklocatie. Via de interface is het mogelijk om tussen deze locaties te kopiëren, zonder de speler op een computer aan te sluiten

ik ken deze player niet maar ik denk dat je in de player op moet geven waar de map staat met je films enzo

ik denk dat hij niet benaderbaar is vanaf je pc
 
dit staat in de specificaties:

De PlayOn!HD kan dus afspelen vanaf een geheugenkaart, externe USB harde schijf of geheugenstick, of streamen vanaf een netwerklocatie. Via de interface is het mogelijk om tussen deze locaties te kopiëren, zonder de speler op een computer aan te sluiten

ik ken deze player niet maar ik denk dat je in de player op moet geven waar de map staat met je films enzo ik denk dat hij niet benaderbaar is vanaf je pc

Voor de aankoop heb ik dat gevraagd en het is bevestigd het kan.
Met de speler via filecopy films ophalen en naar de interne lokale HD kopieren is lastiger dan hetzelfde vanaf een pc doen.
Ik heb nu een firmware update gedaan vanaf een oudere versie (v7.06.r1402) naar de laatste versie (v7.06.r2388) en ga eens kijken of het nu wel lukt.
 
Voor de aankoop heb ik dat gevraagd en het is bevestigd het kan.
Met de speler via filecopy films ophalen en naar de interne lokale HD kopieren is lastiger dan hetzelfde vanaf een pc doen.
Ik heb nu een firmware update gedaan vanaf een oudere versie (v7.06.r1402) naar de laatste versie (v7.06.r2388) en ga eens kijken of het nu wel lukt.

Ik moet het IP adres van de DNS adres server instellen in de speler maar waar vind ik dat?

In mijn Zyxel ADSL router staan vele IP adressen welke is nou het DNS adres?
Host Name: adsl-modem
WAN Information
- IP Address: 82.168.190.xx
- IP Subnet Mask: 255.255.240.0
- Default Gateway: 82.168.191.254
LAN Information
- IP Address: 192.168.1.254
- IP Subnet Mask: 255.255.255.0
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan