film afgehaald /sub titels er bij krijgen ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

mantelsp

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2009
Berichten
9
Hallo
vandaag mijn eerste film afgehaald deze is ok en kan ik afspelen ,maar er is geen ondertiteling ,er is wel een map bij met subtitels ,nu de vraag hoe krijg ik deze samen zodat ik de film kan zien met ondertiteling

Dank u
 
De procedure is vrij simpel, download (of kopieer) het ondertitel bestand naar dezelfde map als waar de film in staat.

Vervolgens hernoem je het ondertitel bestand naar de film.
Zo'n onderitel bestand is meestal een *.sub of *.srt (zonder sterretje).

Wat je uiteindelijk krijgt is:

Voorbeeld Film.avi (of ander willekeurig formaat)
Voorbeeld Film.srt (of *.sub of ander formaat)

Let op, de titels zijn hoofdlettergevoelig.
Het makkelijkste is daarom ook om gewoon de titel van de film te kopieren en als ondertitelbestand titel in te voeren.

Veel kijkplezier:thumb:
 
het lukt me niet ik doe wat je zegt maar krijg de ondertitels er niet bij ,maar dan staan ze wel in dezelfde map maar dat is dan toch nog hetzelfde ???:eek:
 
en dan moet je het afspelen met een speler die ook ondertitels ondersteunt.
als je nu had vertelt met welk programma je het af probeert te spelen..... niet rot bedoelt hoor, maar je geeft zo weinig info.

de meeste spelers moeten het echter gelijk meepakken, mits de namen gelijk zijn en ze beide in één map staan.

en nee dat is niet het zelfde
als ik tegen jou zeg dat de glazen in de linker kast staan en ze staan daar niet, dan kan jij nadenken en in de rechterkast kijken
een pc denkt niet, als het niet in de linker kast staat dan bestaat het niet, punt
 
Laatst bewerkt:
hallo
ik was de test de hele tijd aan het doen op de laptop met media player voor te zien of er wel ondertiteling op stond ,ik heb de film op USB stick gezet en laten afspelen op suround systeem van SAMSUNG op tv maar deze blijkt ook niet te werken heb dan een mapje aangemaakten een kopie met het filmbestand op .avi gezet en de ondertiteling .sub bestand gemaakt en zo samen op usb stick gezet de film speelt wel maar nog steeds zonder ondertiteling voor mij is het ook nog leren en info opdoen hoe je zulke zaken samen laat lopen.

dank u alvast :confused: .
 
Hallo
het gaat om de film de Bodyguard met Kevin Cosner als jij mischien een andere site vind waar ik deze kan afhalen ,nu heb ik deze van The Pirate Bay site afgehaald

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan