Adobe Photoshop Elements 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

legbers

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
161
Hallo,

Ik wil met behulp van Adobe Photoshop Elements 7 een stukje uit een bestaande foto verwijderen maar kan nergens precies vinden hoe ik dat moet doen.
Kan iemand mij helpen?

Groet,
Leo
 
Hoe bedoel je dat een stuk van een foto knippen. Lijkt me beter omdit te doen met een fotobewerkingsprogramma en deze daarna in Premiere Elements te brengen, wat je er dan ook mee wil gaan doen
 
Hoe bedoel je dat een stuk van een foto knippen. Lijkt me beter omdit te doen met een fotobewerkingsprogramma en deze daarna in Premiere Elements te brengen, wat je er dan ook mee wil gaan doen

Ik wil een bepaald stuk uit een foto halen.
Maar kan dat eigenlijk wel met het programma wat ik heb.
Er staan 2 mensen op met een taart en die wil ik er uithalen.

Leo
 
Wil je alleen de mensen er uit halen, of gewoon een uitsnede maken met de crop tool van photoshop ?
 
Wil je alleen de mensen er uit halen, of gewoon een uitsnede maken met de crop tool van photoshop ?

Nee geen mensen eruit halen maar een gebaksdoos.
Waarmee weet ik dus niet.
Geen idee hoe dat moet.
 
Ligt er ook aan hoeveel contrast je met de achtergrond hebt, maar ik zou eerst de magnetische lasso proberen ... Misschien met een doezelaar van 1 of 2 px.
Als het niet lukt, zet dan misschien eens hier je foto neer en vermeld wat je juist wilt uitknippen.
 
Ligt er ook aan hoeveel contrast je met de achtergrond hebt, maar ik zou eerst de magnetische lasso proberen ... Misschien met een doezelaar van 1 of 2 px.
Als het niet lukt, zet dan misschien eens hier je foto neer en vermeld wat je juist wilt uitknippen.

Dan zal ik eerst weer wat foto's op de pc moeten zetten.
De harde schijf is gecrashed en ik was werkelijk alles kwijt.

Dus laat maar zitten totdat ik een nieuwe pc etc. heb.

Groet,
Leo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan