pinnacle studio 14 ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan1961

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 nov 2009
Berichten
1
Hallo
Een vraag. Heb pinnacle studio 14 ultimate geinstalleerd en alles lijkt prima te werken.
Een functie kan ik nergens terugvinden nl, een aftiteling maken bij een film. In studio 12 lukte dit altijd wel, je kon dan kiezen hoe je de aftiteling door het beeld wilde laten lopen.
Volgens de handleiding moet je de ultimate versie geinstalleerd hebben maar die heb ik geinstalleerd. Kan ik deze functie ergens downloaden?:cool:
 
Ben hier pas nieuw

Maar ik denk in Pinnacle Studio 14 zelf ga eens kijken in de help site, bovenaan links staat een vraagteken
Sucses
 
Dank je wel

Dank je wel voor deze zeer informatieve link, Mickeys Monkey als beginneling is deze zeer welkom
Maar ik zoek nog hoe je bvb uit een videofragment van bvb 12 minuten ergens in het midden een stuk moet uitknippen of verwijderen, sorry als ik niet duidelijk genoeg ben, maar ik moet nog vertrouwd geraken met de technische benamingen van video bewerkingen
Alvast mijn dank voor een eventueel antwoord
mvg
Jeff
 
Sleep een clip of film naar het filmvenster, dubbelklik hier dan op en in het scerm dat dan opent zie je links en rechts een soort oren staan.
Hiermee kunt je de clip aan het begin en aan het eind inkorten.
Kijk ook eens op pagina 82 van de link die ik gaf. Hier wordt het één en ander beknopt uitgelegd.

Ik hoop dat u dit bedoeld.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan