Ipod Nano werkt niet na het opladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phyllisia

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 nov 2009
Berichten
2
Hallo,

Vorige week heb ik voor mijn schoonbroertje een Ipod Nano gekocht via marktplaats nog helemaal ingeseald (dus nooit gebruikt). Na het opladen van de ipod via de computer schakel ik hem uit via itunes, en via de ipod zelf. Maar als ik dan de usb kabel uit de computer haal, loopt hij vast! Krijg hem dan niet aan! Heb echt alles al geprobeerd, ook resetten!

Kan iemand mij aub helpen!
 
Het hangt er maar helemaal vanaf of je een 'powered' USB poort gebruikt hebt of niet. Sommige laptops bijv. hebben geen 'powered' USB poort, dus is het niet mogelijk om ipods daarmee op te laden.

Als je denkt dat het verhaal van hierboven misschien op je van toepassing is, hang 'm eens aan een pc waar al eerder ipods aan zijn opgeladen.

Verder heb ik geen tips; ik laadde (toen de mijne het nog deed) altijd mijn ipod op via een power-adapter aan het lichtnet.

Tijs.
 
Ja maar het gebeurd dan dus ook als ik nummers erop zet! Hij loop gewoon vast, een familie lid was hier net en die had zijn ipod lader voor het stopcontact meegenomen, en ook dan als hij die uit het stopcontact haalt loopt hij vast??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan