Probleem mijn D:;/ is foetsie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ingridme

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2009
Berichten
11
Hoi.

Ik heb een vreemd probeem.
Ik probeerde een DVD die ik had gedownload op te nemen.
Nu is mijn hele D schijf foetsie.:rolleyes::shocked:
Echt raar, als ik ga naar computer dan staat daar alleen de C.
Terwijl ik ook een DVD brander en speler had.
Nu doe ik een schijf waar al een fim in zit in de DVD la en normaal gesproken begon de fim dan te spelen en nu dus niet.
Ik hoop dat het op een beetje simpele manier te herstellen is, want ik hoop niet dat ik mijn hele pc weer opnieuw alles eraf moet halen en alles in de fabrieksinstellingen er weer op.:confused:
Kan iemand mij helpen in gewone simpele pc taal?
Thanks:thumb:

Oh ik heb een laptop met Vista
 
ga naar deze computericon (start > deze computer/computer>rechtermuisknop (klik) en dan eigenschappen) ga naar tab hardware.
apparaatbeheer.
zoek je dvd drive op en verwijder deze uit de lijst.
herstart de pc.

en?
 
ga naar deze computericon (start > deze computer/computer>rechtermuisknop (klik) en dan eigenschappen) ga naar tab hardware.
apparaatbeheer.
zoek je dvd drive op en verwijder deze uit de lijst.
herstart de pc.

en?

Ik kan die dvd drive dus nergens vinden
 
dan hardwarematig verwijderen
pc uit >> stekker uit stopcontact >> kast open >> de stekkers van de dvd-drive los halen >> pc weer in stopcontact >> pc opstarten.

nu de zelfde stappen maar dan de dvd-drive aansluiten, en nu afwachten of ie gevonden wordt.

!! let op !! je kan statisch geladen zijn, als deze elektriciteit overspringt op een printplaat (mobo videokaart) kunnen ze kapot gaan
neem evt een anti statisch polsbandje.
 
dan hardwarematig verwijderen
pc uit >> stekker uit stopcontact >> kast open >> de stekkers van de dvd-drive los halen >> pc weer in stopcontact >> pc opstarten.

nu de zelfde stappen maar dan de dvd-drive aansluiten, en nu afwachten of ie gevonden wordt.

!! let op !! je kan statisch geladen zijn, als deze elektriciteit overspringt op een printplaat (mobo videokaart) kunnen ze kapot gaan
neem evt een anti statisch polsbandje.

Ik heb een laptop, hoe werkt dat dan?:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan