Sentto

Status
Niet open voor verdere reacties.

Conny13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
4
Hallo allemaal,

Ik zit al tijden met een raar probleem. Regelmatig komen er mailtjes binnen die als titel hebben 'Sentto', en dan telkens een ander nummer erachter. De afzender is niet zichtbaar, er staat bijv. Sentto 1874 en verder niets in de berichtregels. De inhoud van het mailtje bestaat uit enorm veel codes, en ergens daartussen is de tekst te vinden die aan mij geschreven werd.

De mailtjes komen van verschillende kennissen van mij en zijn dus geen spam. Af en toe krijg ik van dezelfde mensen ook mails die er heel normaal uitzien. Ik snap hier niets van, het kwam eerst van één persoon en heeft zich steeds verder uitgebreid. Het is erg lastig dus ik hoop dat iemand de oorzaak weet.

Groetjes, Conny
 
Ik ken de symptomen niet, maar deze link suggereert dat alle afzenders van Yahoo groups afkomstig zijn.

Probeer eens een patroon ('gemene deler') te ontdekken in wie die mails verstuurt: Waar ken je die mensen van, welk e-mail programma gebruiken ze, hebben deze mensen jouw rechtstreekse e-mail adres of wordt alles 'via-via' verstuurd (bijv. via een 'forum' of social community site etc.)

Hopelijk heb je hier wat aan.

Tijs.
 
Dank je Tijs! Het zijn inderdaad Yahoo-afzenders. Ik heb de link aangeklikt die je meestuurde, maar dat maakt me niet veel wijzer. Misschien heeft het zin me af- en weer aan te melden bij die Yahoo-groep, dat is te proberen.
In elk geval kan ik weer vooruit!

Conny



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan