mp3 naar audio cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldbird

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Berichten
308
Hoe kan ik mijn mp3 files overzetten naar audio cd met windows vista? Ik dacht dat knippen plakkken werkte, maar dan wordt het als mp3 opgeslagen en niet als wav. Wat nu te doen?
 
Heb je geen brand-programma zoals b.v. Nero op je pc?
 
In je favoriete brandprogramma, kieze voor audiocd branden.
Sleep de mp3 bestanden naar de selectievak. Het brandprogramma converteerd en brand deze als audiocd.
 
vraagje

In je favoriete brandprogramma, kieze voor audiocd branden.
Sleep de mp3 bestanden naar de selectievak. Het brandprogramma converteerd en brand deze als audiocd.

Als ik met het programma cdburnerxp ,audio aanklik, bestanden sleep,dan brand,dan staat er naderhand alleen maar op de cd Track.1cda van een paar bytes groot.
Bovenstaan zie ik via verkenner dat er boven staat: bestanden die nu op cd staan.Echtyer alleen maar cda bstandjes van ongeveer 40 bytes groot.
Hoe krijg ik dit naat audio bestand?:eek:
 
Als ik met het programma cdburnerxp ,audio aanklik, bestanden sleep,dan brand,dan staat er naderhand alleen maar op de cd Track.1cda van een paar bytes groot.
Bovenstaan zie ik via verkenner dat er boven staat: bestanden die nu op cd staan.Echtyer alleen maar cda bstandjes van ongeveer 40 bytes groot.
Hoe krijg ik dit naat audio bestand?:eek:

Dat klopt.
Stop die cd maar eens in een cd speler, en hij speelt alles af wat je er op hebt gezet.
 
bedankt

Inderdaad,hoe het werkt weet ik niet,maar het is prima zo. Begrijp alleen niet dat de bestandjes cda maar 40 bytes groot zijn en toch audio afspelen.

Maar toch, opgelost, erg bedankt!!!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan