Help: Aansluiten TV/Home Cinema Set/Video Recorder/WII/Karaokeset

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pickleman

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2006
Berichten
31
Hoi,

TV: Philips MatchLine Model 28/32/36PW9308
Home Cinema Set: Pioneer DCS-424
Video Recorder: JVC HR-S6950
WII

Huidige configuratie:

VCR met scart verbonden TV
HCS met scart verbonden met TV
Rode en witte kabel via line 1 HCS naar VCR
WII verbonden met tulp stekkertjes rood/wit/geel met TV aan de zijkant

Geluidsvolume van TV op 0 en dan
TV-geluid via HCS (HCS in 'TV'-mode)
VCR-geluid via HCS (HCS in 'LINE1'-mode)
WII-geluid via HCS (HCS in 'TV'-mode)

Dit werkt perfect.

Nu heeft mijn dochter van Sinterklaas een karaokeset (Karaoke Studio Pro) gekregen en volgens de beschrijving moet de bestaande DVD-verbinding losgekoppeld worden en moet het volgende gedaan worden:

- Scart-connect in de HCS
- Met tulp-stekkers (rood/geel/wit) naar Karaoke-in
- Van karaoke-out via tulp-stekkers (rood/geel/wit) naar TV

Nu allerlei zaken geprobeerd, maar of er is geen geluid te horen van de microfoons of ik kan geen geluid van de TV horen via de HCS.

Heeft iemand een idee dit aan te sluiten zdd ik kan kiezen welk apparaat ik wil zien en horen?

Heb ik evt iets aan een:

http://www.allekabels.nl/na/0/1017275/SCART-SCHAKELBOX-6---1.html

Alvast bedankt
 
Voordat ik je verder gaat helpen.
wil ik je even melden dat Karaoke Studio Pro geen aanvullingen heeft op nieuwe nummers.

Daarbij is het bekent dat de microfoons slecht tot niet werken.

Aansluitingen zijn te onduidelijk tot eigenlijk niet te doen.

mijn vriendin werkt bij bart smit en krijgt om de haverklap die dingen weer terug wegens defectheid.

Voordat u dus dingen extra gaat aanschaffen zou ik er dus eerst mee terug naar de winkel gaan.. ;)


Mag ik een tip geven?
op www.karaoke-versie.nl kan je ook terecht voor leuke en de nieuwste karaoke liedjes.
ikzelf doe het altijd met mijn computer. is gewoon handig kan je altijd up to date houden. je weet wat je aan het doen bent.
en je kan zelf bepalen hoe duur je iets maakt.. kijk karaoke is ook niet 1 van de goedkoopste hobbys ook niet 1 van de duurste maar ook zeker niet de goedkoopste.
 
Laatst bewerkt:
Aansluiten al gelukt?

Ik was even benieuwd of het aansluiten als is gelukt, onze zoon heeft ook zo'n prachtige karaoke set gekregen echter zie ik tegen het aansluiten er op.

huidige configuratie
TV
DVD-HD
HCS
WII

Ik ben erg benieuwd of het je is gelukt!

Gr. Robèrt
 
Hallo,

Bij de Wii wordt een kabel geleverd met aan een kant de plug voor in de Wii en aan de andere kant zitten de kleuren geel, rood en wit. Trek nu voorzichtig de gele van de rode en witte af. Stop de gele stekker in de TV; dit is voor het beeld. Stop de overige stekkers, de rode en de witte in een vrije audio ingang op de receiver van de Home Cinema Set. Het beeld loopt nu via de TV en het geluid via de set. Het is weliswaar analoog, maar het werkt wel. En in het heetst van de strijd, tijdens het spel, hoor je het verschil toch niet tussen analoog of digitaal.

Succes allemaal
 
deze topic is uit 6 juli 2006 ik denk niet meer dat het nu nog nodig is om hierop te reageren!

slotje.gif
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Oude topics mogen met rust gelaten worden. Deze is van 2009, dus al heel lang niet actueel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan