digitale camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

putifar

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Berichten
44
Ik heb reeds verschillende forums geraadpleegd maar blijkbaar kan niemand mij de juiste inlichtingen geven en wordt mijn probleem maar niet opgelost. Ik doe een laatste poging.
Ik heb recent een Panasonic camcorder model SDR-H80 gekocht .Ik heb reeds een reis en andere zaken opgenomen. Ik kan de filmpjes wel op mijn PC (Windows Vista) zetten met het bijgeleverde programma VideoCam suite van Panasonic, in een MOV bestand. De videobeelden van de camcorder zijn MPEG 2.
Met Windows Movie Maker kan ik de film niet importeren. Ik kan dus ook niets op een DVD branden. De bestanden worden niet herkend.
Op aanraden koop ik mij Videodeluxe 16 van Magix maar hetzelfde probleem.
Conclusie: ik kan mijn films niet bewerken en zelfs niet op een DVD zetten wat toch de bedoeling is. Kan iemand met al deze gegevens mij uit de nood helpen ? Zo niet moet ik weer gaan filmen met mijn oude analoge camera en daarna kon ik wel alles op DVD zetten.
 
Je moet volgens mij een converter downloaden die er een AVI van maakt. MOV komt volgens mij voor bij Apple computers.

http://www.convertmovtoavi.com/ Ik weet niet of het wat is, proberen.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer ik naar je progamma "Convert .."ga en mijn bestand wil nemen komt er "geen zoekresultaten" op het scherm". Ik veronderstel dat het bestand niet erkend wordt.
 
Ander programma dat je kunt proberen is FormatFactory

Het werkt, heb het net met een (klein) .mov bestand gebruikt om het om te zetten naar .avi formaat.

Tijs.
 
any video convertor

Hallo,

Zoek eens op any video convertor. Met mijn fototoestel maak ik ook filmpjes met extentie .mov. Met dit programmaatje kan je die bestanden dan omzetten naar het formaat dat je wil. Als je wil post ik dit even op verzend.be. .

Ik hoor het wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@frimout: De gratis versie is gewoon te downloaden op Internet: hier

Als het je bedoeling was de Professional versie via-via beschikbaar te stellen: Dat mag niet op dit forum (ook niet via e-mail). Zie de huisregels m.b.t. Warez.

Tijs.
 
@frimout: De gratis versie is gewoon te downloaden op internet: hier

als het je bedoeling was de professional versie via-via beschikbaar te stellen: Dat mag niet op dit forum (ook niet via e-mail). Zie de huisregels m.b.t. Warez.

Tijs.

okidokes
 
Bedankt dnties, met FormatFactory heb ik mijn bestanden geconverteerd naar AVi.
Ik kan een leesbare DVD branden, Windows Movie Maker en Magix de luxe nemen mijn bestanden nu ook aan . Dus is mijn probleem eindelijk opgelost.
 
Fijn dat je ermee geholpen bent.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan