flash film 'downloaden' en bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

HennesJean

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2009
Berichten
25
Hi,
Ik heb een site gevonden met allemaal flash filmpjes die ik graag wil hebben en bewerken.
Om ze te downloaden heb ik heel veel addons van firefox geprobeerd( Flash Video R. Downloader, Net Video Hunter, Flashcatch, Sothink en download helper) maar deze werken allemaal.

Ook heb ik geprobeerd het beeld te 'captureren' met Snag it en Save Flash. Werkt wel, maar kwaliteit is erg beroerd.

Ik wil alleen maar de eerste 3 seconen en de laatste 3 seconden verwijderen & 1 image toevoegen.

Wie heeft met welke programmas goede ervaringen of heeft voor mij nog tips?

Dank alvast!
 
Hi,
Ik heb een site gevonden met allemaal flash filmpjes die ik graag wil hebben en bewerken.
Om ze te downloaden heb ik heel veel addons van firefox geprobeerd( Flash Video R. Downloader, Net Video Hunter, Flashcatch, Sothink en download helper) maar deze werken allemaal.

Ook heb ik geprobeerd het beeld te 'captureren' met Snag it en Save Flash. Werkt wel, maar kwaliteit is erg beroerd.

Ik wil alleen maar de eerste 3 seconen en de laatste 3 seconden verwijderen & 1 image toevoegen.

Wie heeft met welke programmas goede ervaringen of heeft voor mij nog tips?

Dank alvast!

Ik gebruik het programma "youtube flv download" en dan op stream zetten. En normaal elk flashfilmpje je afspeelt krijg je te zien.
Kwaliteit is best goed denk ik.
 
werkt niet bij mij

http://www.my-sexy-lounge.com/sexyshop/318-rosa-sextoys-feelztoys-9000245000002.html


ik kan deze niet invoeren, dan doet hij niets..


heb wel een ander programmatje dat wel werkt, n.l. downloadhelper. Deze converteert de videos ook meteen naar bijv. mp4 of avi. Helaas zit er danwel reclame bij, maar dan ik registeren


Hoe bewerkt ik deze videos nu gemakkelijk? geluid weghalen, 1ste paar cseconden weghalen

iemand ideen, of over een programms zonder reclame?
 
http://www.my-sexy-lounge.com/sexyshop/318-rosa-sextoys-feelztoys-9000245000002.html


ik kan deze niet invoeren, dan doet hij niets..


heb wel een ander programmatje dat wel werkt, n.l. downloadhelper. Deze converteert de videos ook meteen naar bijv. mp4 of avi. Helaas zit er danwel reclame bij, maar dan ik registeren


Hoe bewerkt ik deze videos nu gemakkelijk? geluid weghalen, 1ste paar cseconden weghalen

iemand ideen, of over een programms zonder reclame?

Geef dan gewoon Url in ;) dan lukt het wel denk ik ^^

Groetjes Timothy
 
Re

dank voor je input Timothy.

Bij mij werkt het echter niet, ik krijg niets te zien onder download.
 
downloader

Timothy,

we hadden het inderdaad niet over het zelfde programma. Volgens mij werkt deze UITSTEKEND!

Heb je dan nog een tip voor simpel editen? (muziek weghalen(optie), en de laatste seconden weghalen + toevoegen foto?
 
Moyea

Heb alles van Moyea gedownload, ook om te editen end. Maar alles is shareware en gaat mij klauwen met geld kosten als ik elk programma'tje moet downloaden.

Iemand een freeware oplossing?
 
Heb alles van Moyea gedownload, ook om te editen end. Maar alles is shareware en gaat mij klauwen met geld kosten als ik elk programma'tje moet downloaden.

Iemand een freeware oplossing?

Wel ik denk dat windows movie maker dit kan doen.
Ik ben ook tevreden van Pineapple (wel serieus betalend, maar er zijn ook andere wegen. ;) )
Ook jou software vindt je misschien op een andere, niet legale manier.
Ik mag hier geen links over geven, wat niet anders dan normaal is.

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan