geen internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

ake

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2009
Berichten
54
ik heb een laptop waarop ik van de een op de andere dag geen internet of google verbinding mee kan maken. Alleen kan ik wel nog skypen. Volgens de provider is er wat hun betreft niet aan de hand. Heb internet al op standaard terrug gezet. Computer al op de internet aansluiting van een andere wel op internet werkende computer (met andere kabel) aangesloten, maar hij geeft steeds aan dat er geen internetverbinding is.
Wat zou er nog aan de hand kunnen zijn?
Met dank voor iemands hulp. Ake.
 
Welke besturingsysteem gebruik je

- Windows Xp
- Windows Vista
- Windows 7
 
Beste,

(1)
Als je msn hebt open het msn messenger en dan ga naar boven kijken bij extra dan druk je op opties dan zie je de schermpje komen met alle opties ga naar het tab van verbindingen en daar in het midden zie je problemen met verbinding oplossen,

(2) Proxy instellingen
Sommige browsers voornamelijk internet explorer zorgt ook voor de verbindingen dus moet je even bij proxy instellingen kijken en hoe doe je dat :)

Start internet explorer ga naar het tabje extra en als je niet een knopje ziet met internetopties dan ga gewoon naar opties dan naar het tabje verbindingen en dan helemaal beneden zie je lan instellingen.. vink het automatish detecteren aan en als het proxyserver alles uitvinken als het gevinkt staat.


Als dat het ook niet doet dan vermeld even of je via een router of via een normale modem verbind.
 
Beste,

(1)
Als je msn hebt open het msn messenger en dan ga naar boven kijken bij extra dan druk je op opties dan zie je de schermpje komen met alle opties ga naar het tab van verbindingen en daar in het midden zie je problemen met verbinding oplossen,

(2) Proxy instellingen
Sommige browsers voornamelijk internet explorer zorgt ook voor de verbindingen dus moet je even bij proxy instellingen kijken en hoe doe je dat :)

Start internet explorer ga naar het tabje extra en als je niet een knopje ziet met internetopties dan ga gewoon naar opties dan naar het tabje verbindingen en dan helemaal beneden zie je lan instellingen.. vink het automatish detecteren aan en als het proxyserver alles uitvinken als het gevinkt staat.


Als dat het ook niet doet dan vermeld even of je via een router of via een normale modem verbind.
 
sorry voor mijn late reactie, maar de computer is van mijn dochter en zij was er even niet. Het probleem is echter niet opgelost. Zij heeft geen router en haar modem is een Arris touchtone telehpony modem van upc.
groeten ake
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan