dvd menu's maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

foxcat95

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
Berichten
108
Hallo,

ik ben de laatste tijd bezig een dvdtje te maken en wil daarvoor zelf een dvd menu maken
maar daar heb ik natuurlijk een programma voor nodig. en om het aan mijn avi naar dvd formaat programma toe te voegen moet het een .ini bestand zijn.


alvast bedankt:thumb:





PS: het liefst een beetje een makkellijk programma:eek:
 
..........

Ik bedoel geen cover maak programma want dat heb ik al ik wil de menu's van een dvd zelf maken dus zo'n menu waar je de ondertiteling en alles kan instellen en de hoofdstukken of kan dat ook met avs nogwat
 
heb al gegoogled maar daar zaten aardig moeilijke programma's bij

kan iemand me helpen?
 
ik weet nog niet heleaal wat je wil maar Super dvd creator is een mooi programma.

gr.
 
ondertitel onder de video bijv de naam van de band of zo is ook mogelijk, doe ik ook; is aan het begin even wennen maar niet echt moelijk en ik ben elke keer weer trots als ik de naam van de band in de video zie verschijnen;
gr.
 
ook niet wat ik zoek

Mooi Programma maar dat is ook niet wat ik zoek:confused:

Ik denk dat zo'n programma gewoon niet bestaat misschien een tip voor iemand om er een te maken:thumb:

misschien moet ik het nog een keer herhalen om het wat duidelijker te maken:p

Ik zoek een programma dat:

een dvd menu kan maken waar bij je er bijvoorbeeld een start knop kan maken en dat soort dingen en het moet die dvd menu bestanden kunnen opslaan als .ini bestanden want die heb ik nodig voor convertxtodvd3 en als je niet weet wat ik bedoel ......

Ik wil dit bijvoorbeeld kunnen maken : http://img.tomshardware.com/us/2005/01/06/modix_hd/modix_dvd-menu1.jpg

die is dan misschien wel van een echte film maar het is maar een voorbeeld

(Ik hoop dat het duidelijk is want anders licht het aan mij:eek:)

:thumb:Alvast bedankt:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan