Hoe kan ik Graphics Image Server 1.0 bestandstype veranderen in JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.

henpe

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2009
Berichten
8
Help help
Ik heb mijn foto's altijd opgeslagen in JPG bestanden. Dit omdat ik ze anders niet kan plaatsen op mijn site. Deze vraagt afbeeldingen in JPG. Tot voor een half uur stonden al mijn bestanden in JPG. Nu wilde ik weer een foto uploaden naar mijn site en dat lukte niet.Ik ging bij de afbeelding kijken in de optie eigenschappen en zag ineens dat het geen JPG bestand meer was maar ineens een Graphics Image Server 1.0 bestand. Dit geld trouwens ineens voor al mijn afbeeldingen op mijn laptop maar ook op mijn andere pc. Hoe kan ik alles weer terugzetten in JPG. Ik ben echt onthand hierdoor. Ik kan dus niets meer op mijn site plaatsen. Wie o wie kan mij in gewoon nederlands helpen. Ben absoluut niet handig met dit soort problemen.
 
Heb je onlangs software geinstalleerd, en daar in de settings aangegeven dat ie alle afbeelding extensies moet accepteren?

Zo ja, vink dan JPG eens uit.
 
Heb je onlangs software geinstalleerd, en daar in de settings aangegeven dat ie alle afbeelding extensies moet accepteren?

Zo ja, vink dan JPG eens uit.

Nee, ik heb niets geïnstaleerd was gewoon aan het werk op ijn pc met het plaatsen van foto's van mijn beelden op mjn site. Ik had al twee foto's geplaats geen probleem. Wilde derde plaatsen en ja hoor toen begon de ellende.
 
Heb je software draaien met de naam 'Graphics Image Server 1.0"?
 
Heb je software draaien met de naam 'Graphics Image Server 1.0"?

Nee niet dat ik weet. Heb niets geïnstaleerd. Maar er is weer wat vreemds aan de gang. Toen ik vanmiddag via zoeken dit opzocht stond dat het een windows proramma was wat in C:/windows/system32 stond. Net weer geprobeerd via zoeken omdat ik er PrSc van wilde maken maar nu kent hij het ineens niet meer. Wat nu??????????????
 
Heb je al eens gescand op spyware / virussen?
 
Ik heb een Norman virusscanner (gekochte versie met abonement tot mei 2011) die regelmatig dagelijks scant. Zal voor de zekerheid nu weer eens tussendoor scannen.
 
Dat si fijn.
Hoe? Wat? Waar?

Dan hebben anderen er ook nog iets aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan