Convert probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Berichten
1.895
Hallo!

Ik een Sony HD HandyCam (camera) en maakt videos als MPG. Ik werk altijd met bewerking met Windows Movie Maker. Ik kan daarmee goed mee opweg. maar het probleem is nu dat Windows Movie Maker (WMM) MPG niet ondersteund. In eerste instantie dacht ik dat dat geen probleem was. Ik heb namelijk een converter. Die werkt(e) altijd goed. Dus ik wilde MPG naar WMV converteren. Dat duurde allemaal zo'n 1 uur en 15 minuten. Maar nadat hij klaar was, was de film ontiegelijk sloom, traag en kei veel dooie pixels). Nou weet ik niet meer wat ik moet doen. Heeft iemand een idee van wat ik kan doen? Ik heb dit hard nodig en alles moet voor midden januari af zijn. Ik hoop dat ik voldoende informatie heb gegeven. En anders moet je even een bericht achterlaten als je meer informatie nodig hebt over iets....:)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik heb al 3 andere vragen staan waar ook nog niet op is geantwoord. En waarvan deze heel erg belangrijk (voor mij) is.

Heel erg bedankt iedereen die hiermee helpt, en ik hoop dat jullie (of misschien ik) met een antwoord kunnen komen!

Heel erg veel groetjes van
PilootNour5
 
Hallo pilootnour5

Zelf gebruik ik de laatste tijd een (gratis) soort programma MediaCoder.
Kan het niet zo snel uittesten want ik heb geen MPG video's bij de hand.
Kies het formaat MPEG-1 (http://en.wikipedia.org/wiki/MPEG-1) als invoer.

Zal kijken of ik ergens een video in dat formaat heb om het te testen.


edit

Een bestand gevonden een andere encoder gebruikt en werkte goed.
Windows Media Encoder
 
Laatst bewerkt:
Ik had gisteren al het probleem opgelost door een chatter waar ik deze vraag ook had gesteld! Dat antwoord was het zelfde als 3747 die ook een bericht hier achter heeft gelaten.

Toch bedankt allemaal!

dat was ik gister in de chatbox :p had het eerst hier gepost maar je zat er niet op te letten :p
 
hahha grappig... maargoed, ik heb het maar hierbij gelaten. Ik doe dit later wel nog eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan