ben ik nu wel of geen administrator?

Status
Niet open voor verdere reacties.

emc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
438
Hallo,

in windows 7 werk ik vanuit het administratoraccount. nu zie ik bij bestandspaden opeens "administrator. thuis" staan. weet iemand wat dat betekend? Zie bijlage voor een voorbeeld.

Alvast bedankt, emc.
 

Bijlagen

  • Image8.jpg
    Image8.jpg
    46,9 KB · Weergaven: 72
niet dat ik weet, kan zoiets per ongeluk?
 
Nee, zoiets moet je instellen.

Als jij menu start opent. Zie je daar ook Administrator.Thuis staan? Zo ja, dan denk ik dat je account gewoon zo heet.

Als je niet om de inloggegevens van de administrator / beheerder word gevraagt, dan ben je denk ik gewoon nog steeds administrator.
 
Er stat gewoon administrator. dan zal eht wel goed zitten. bedankt.
 
Tip!

of je nu met XP, Vista of 7 werkt (of Linux of wat dan ook); nooit, nooit werken met een beheerdersaccount!!
Maak aub (naast deze beheerdersaccount) een gewone account aan en werk ALTIJD daarmee. Veel veiliger met internetten etc. Als je dan af en toe eens software wilt/moet installeren dan kun je bij XP de optie "uitvoeren als administrator" kiezen gevolgd door het invullen van diens wachtwoord. Bij Vista en 7 is dit niet eens meer nodig want windows vraagt dan meteen om het wachtwoord van de adminstrator! Een hacker kan zo nooit(?) de boel verkl#ten.
 
hochstjo,

wil je alleen op vragen antwoorden als de inhoud van je antwoord ook daadwerkelijk aansluit op de vraag!!! Ik hoef geen belerende reacties.
 
hochstjo heeft gelijk. Op een Admin account werken is niet bepaald veilig.

Even ontoppic. Thuis is waarschijnlijk de computernaam.
 
Laatst bewerkt:
hochstjo,

wil je alleen op vragen antwoorden als de inhoud van je antwoord ook daadwerkelijk aansluit op de vraag!!! Ik hoef geen belerende reacties.

Beste emc,
is niet kwaad bedoeld hoor. Wil je alleen behoeden voor onaangename verrassingen. Een goed advies moet je niet in de wind slaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan