AUDIO_TS niet aanwezig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nuraino

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2009
Berichten
20
Ik heb een film gedownload, en normaal heb ik dan de mappen VIDEO_TS en AUDIO_TS zonder iets in de laatste map, maar AUDIO_TS zit er niet bij. Kan/moet ik deze aanmaken en erbij branden?
 
Ja. want normaal gesproken is die altijd leeg. Ik doe dat ook altijd. De film blijft gewoon werken.
 
Nee die is niet nodig, je hebt alleen de map VIDEO_TS nodig om een film af te spelen, ik vraag me ook af waarom die map er staat...

De FAQman: De mappen 'AUDIO_TS' en 'VIDEO_TS' zijn gedefinieerd in de DVD-multimediastandaard en ze moeten dan ook altijd aanwezig zijn op een DVD-Audio⁄DVD-Video. Als de map 'AUDIO_TS' is gevuld met AOB-bestanden (= 'Audio OBject'), dan is er sprake van een DVD-Audio. AOB-bestanden bevatten een MPEG-stroom met LPCM-audio zonder navigatiepunten zoals de hoofdstukken die u kent van DVD-Video. Normaal gesproken zien we in de map 'VIDEO_TS' (onder andere) VOB-bestanden (= 'Video OBject') en dan is er sprake van een DVD-Video. Sommige DVD-speler herkennen een DVD-Video niet als de map 'AUDIO_TS' niet aanwezig is en daar moet u dan ook rekening mee houden.
quote van computer idee
 
Laatst bewerkt:
dat betekend dus dat ik die map erbij moet aanmaken, want ik heb niet zo'n goede dvd speler dus die van mij zal hem anders wel weer niet herkennen.
 
Denk maar gewoon doen voor de zekerheid, maar zelf doe ik niet als hij er niet bij staat als ik eerlijk ben...
 
Denk maar gewoon doen voor de zekerheid, maar zelf doe ik niet als hij er niet bij staat als ik eerlijk ben...

een goed brand programma maakt 'm er zelf bij (mits je kiest voor video dvd branden).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan