DVD ReComp 1.5.0 doet zijn werk niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

batch

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2009
Berichten
306
Hallo,

Ik wil graag een SRT-bestand permanent in een AVI (divX) branden. Heb het gedaan volgens deze handleiding.
Ik heb AVISynth, VirtualDubMod, de DIVX codec en de VobSub geinstaleerd (zat bij het installatie pakket in) Tijdens het toevoegen van de ondertiteling hoor ik een error-melding-geluidje en zie ik een klein venstertje voorbij vliegen. (ik kan dus niet lezen wat er staat) Ik heb in de LOG gekeken en daar stond wat in. (zie bijlage)
 

Bijlagen

  • AVI ReComp LOG.txt
    2,9 KB · Weergaven: 23
die link kan ik niet volgen omdat ik geen lid ben van 2lion
daar had ik helemaal niet aan gedacht.

maar ik ben eigenlijk niet van plan een ander progje te gaan gebruiken...
bent U bekend met dit programma?

of zal ik een pdf maken van de tut in mijn link?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al een manier gevonden om ondertitels in te branden!
het kan ook met Xilisoft Video Converter.

voor de gene die willen weten hoe ik helemaal te werk ga:

ik download een film
als de ondertiteling er niet permanent ingebrand is en er wel een SRT of SSA bij zit
brand ik hem in de film D.M.V. Xilisoft Video Converter.

Dan converteer ik alles naar Vob en maak ik alle IFO's en zo en een eventueel menu. Dat doe ik met Nero Vision Express. Normaal kun je met Nero Vision Express ook de film branden maar hij geeft bij mij een of andere melding.

Als de film geconverteerd is heb ik een mapje VIDEO_TS in die map staan alle VOB's en IFO's en wat allemaal nog meer. Ik maak in die zelfde map waar VIDEO_TS in staat ook een map AUDIO_TS die laat ik gewoon leeg.

tenslotte brand ik alles met Imgburn (je moet bj het branden de map selecteren waar AUDIO_TS en VIDEO_TS in staan je moet niet die 2 mapjes selecteren)


Toch bedankt voor uw hulp Turn
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan