Apple Ipod en Windows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Berichten
754
Ik heb al jaren MP3-spelers, die ik beheer met Windows Media Player. Werkt perfect en simpel!
Nu kregen vrienden van me een Apple Ipod Nano en vroegen me daarmee te helpen. Ik wist dat Apple eigenzinnig is en alléén MP3-bestanden wil registreren, maar is het inderdaad onmogelijk om de muziekcollectie te beheren met WMP en kan dat uitsluitend met Itunes?
De gever van de Ipod had alvast wat muziek erop gezet en daarmee de Ipod gekoppeld aan Itunes op zijn pc. Kan de Ipod zonder dat de inhoud wordt gewist aan hun pc worden gekoppeld?
 
Sorry, maar waarom gebruik je niet gewoon iTunes dan?
Als je je een beetje verdiept dan is het een perfect programma om o.a. Muziek op een iPod te zetten en te beheren!
 
Zoals ik al in mijn vraag zei, heb ik zelf geen Ipod, maar een andere MP3-speler, waarmee ik met alle audioplayers kan werken. Ik heb het niet zo op platforms waar je aan vast zit zoals bij Apple.
Omdat ik bepaalde muziek alleen bij Itunes kon vinden wilde ik het daar kopen. Ik selecteerde een voorlopig aantal tracks met het idee ze daarna nog even opnieuw te bekijken en er eventueel nog een paar re cancellen of toe te voegen. Helaas, éénmaal gekozen is meteen gekocht en afgeboekt van je creditcard. Nog nooit meegemaakt bij een internetwinkel!
Kortom voor mij geen Apple en Itunes
.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan