server eigenschappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tntbroertje

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2009
Berichten
38
Dag,
Ik ben van plan men eigen server samen te stellen... of te kopen
Nu draai ik wel een server maar deze is gemaakt van een oude computer, dus hij ni super goed...
Het is bedoeld als game host en teamspeak host dus heel zwaar moet hij niet zijn. Het aantal speleres zal rond de 12 à 14 zitten.
Ik zoek dus iets met een vrij krachtige processor (hoeft niet meer te zijn dan 2GHz) en RAM van toch zeker 2gig (liefst geen DDR want die vind je nog amper kost veel te veel)
Weet iemand waar ik dit kan kopen? Tegen een nog redelijke prijs.
Of heeft iemand dit thuis staan maar gebruik je het niet meer of heb je een onderdeel dat ik misschien zou kunnen gebruiken... Laat even iets weten aub.


Bedankt!
mvg
Thijs
 
Ik zou altijd voor een merk server gaan en niet voor zelfbouw.
HP heb ik erg goede ervaringen mee, Dell ook wel.

Ik neem aan dat je hem in een datacenter gaat zetten? Thuis hosten zou ik niet aan beginnen, veels te lage upload snelheden en veels te hoge ping tijden.

Ik zou eens kijken naar een dedicated server, deze huur je voor een paar tientjes per maand en je bent helemaal klaar. http://www.i3d.nl doet veel in gameservers.
 
Ik zou kiezen voor een server huren want en een server kopen en in een data center stoppen kost veel geld :). en als je het bij huren doet bijvoorbeeld artofwarcentral.com Is erg goed.
En als er problemen zijn kunnen ze je helpen:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan